ال جی G8 با نمایشگر ثانویه‌ قابل اتصال معرفی می‌شود

پنج‌شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پرچم‌دار بعدی ال‌جی با نمایشگر ثانویه‌ی وصل‌شدنی معرفی می‌شود که طراحی متفاوتی با گوشی هوشمند تاشدنی خواهد داشت.
تبلیغات

در بازار رقابتی که هر روز شاهد معرفی محصولات متنوعی از گوشی‌های هوشمند هستیم، ال‌جی یکی از تولیدکنندگانی است که دستگاه‌هایش به‌دلیل طراحی متفاوت و بعضا خاص، شناخته شده است.

اردیبهشت‌ماه، ال‌جی جی 7 ThinQ با نمایشگر ۶.۱ اینچی، بریدگی و دوربین دوگانه با محوریت هوش مصنوعی معرفی شد. اسپیکر بوم‌باکس (BoomBox) با صدای فوق‌العاده، به کاربران اجازه می‌دهد بتوانند موسیقی را با حجم صدای بالایی بشنوند. همچنین ال‌جی جی ۷ با فناوری ویبره و موتور هپتیک معرفی شد. گوشی هوشمند ال‌جی V40 نیز به‌جای بهره‌مندی از ۳ یا چهار دوربین با پنج دوربین و نمایشگر +QHD معرفی شد.

براساس آخرین گزارش منتشر‌شده از سوی CNET، گوشی هوشمند بعدی ال‌جی با نمایشگر ثانویه به بازار معرفی خواهد شد. نمایشگر ال‌جی قرار نیست همانند نسل بعدی دستگاه‌های سامسونگ با نمایشگر تاشدنی به بازار معرفی شود، بلکه انتظار می‌رود طراحی مشابه تلویزیون رول شدنی Signature OLED TV R داشته باشد. ال‌جی تلویزیون رول شدنی SIGNATURE OLED TV R را بهار ۲۰۱۹ راهی بازار می‌کند

باتوجه به اینکه نمایشگر دوم به‌گونه‌ای طراحی شده که کاربران می‌توانند در صورت تمایل و در صورت نیاز به دستگاهی با نمایشگر بزرگ‌تر از آن استفاده کنند و امکان گسترده شدن نمایشگر در اختیار کاربران قرار داده شده، استفاده از نمایشگر دوم اختیاری است. هنوز مشخص نیست نمایشگر دوم به چه صورتی کار خواهد کرد. حتی معلوم نیست این نمایشگر همراه دستگاه و در جعبه‌ی محصول در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت یا به‌صورت لوازم جانبی جداگانه فروخته خواهد شد. به گزارش CNET، انتظار می‌رود LG ماه آینده در کنگره جهانی موبایل بارسلونا نمایشگر ثانویه‌ی خود را به‌نمایش بگذارد. پیش‌تر نیز گفته شده بود که ال‌جی G8 در کنگره جهانی موبایل معرفی می‌شود. گوشی ال‌جی G8 قرار است پرچم‌دار آتی کره‌ای‌ها باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات