گلکسی اس 10 سامسونگ سرعت شارژ بالاتری نسبت به پرچمداران قبلی نخواهد داشت

پنج‌شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
براساس آخرین خبرهای منتشرشده، گلکسی S10 نسبت به گوشی‌های هوشمند پرچمدار پیشین، سرعت شارژ سریعتری نخواهد داشت.
تبلیغات

با وجود اینکه پیشتر شایعه شده بود گلکسی اس ۱۰ سامسونگ از فناوری شارژ سریع‌تری بهره خواهد برد، اما ظاهرا دهمین پرچمدار سری گلکسی S قرار نیست سرعت شارژ سریع‌تری نسبت به پرچمداران قبلی خود داشته باشد. 

آخرین مستندات منتشرشده در وبسایت دریافت تایید‌یه‌ی چینی CCC نشان می‌دهد که مشخصات شارژ گوشی‌های هوشمند گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس، مشابه مشخصات شارژ پرچمداران گلکسی نوت ۴ به بعد است. 

مشخصات شارژ شامل ولتاژ خروجی استاندارد ۵ ولت، جریان خروجی استاندرد ۲ آمپر و ولتاژ خروجی شارژ سریع ۹ ولت، جریان ۱.۶۷ آمپر است. شارژر این دو گوشی هوشمند نیز همان شارژری است که در حال حاضر در گوشی‌های هوشمند پرچمدار سامسونگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. بیش از یک ماه به تاریخ رونمایی رسمی پرچمداران بعدی کره‌ای‌ها باقی مانده است. سامسونگ دعوتنامه مراسم رونمایی از گلکسی اس 10 در روز اول اسفند را ارسال کرده و خبرهای فاش‌شده‌ای که تاکنون در مورد پرچمدار بعدی سامسونگ منتشر شده و همچنین مستندات تاییدیه‌ی 3C نشان می‌دهند که کره‌ای برنامه‌‌ای برای افزایش سرعت شارژ پرچمدار بعدی خود ندارند. ظاهرا بدون آنکه سرعت شارژ پرچمدار بعدی سامسونگ افزایش یافته باشد، به بازار معرفی خواهد شد. شاید سامسونگ بیش از حد مشغول توسعه‌ی ویژگی‌های شارژ معکوس بی‌سیم (reverse wireless charging) بوده است‌.

البته درنظر داشته باشید که زمان شارژ شدن از ۰ تا ۱۰۰ درصد در دستگاه‌های سامسونگ تفاوت چندانی با سایر دستگا‌ه‌‌‌ها ندارد و از این لحاظ شاهد سرعت شارژ نامطلوبی در دستگاه‌های کره‌ای‌ها نیستیم. اما زمان شارژ شدن برای رسیدن به شارژ ۵۰ تا ۶۰ درصد متفاوت است. گوشی‌های هوشمند گلکسی همانند گوشی‌های برخی از رقبا برای رسیدن به شارژ ۵۰ درصد عملکرد سریعی ندارند که می‌تواند برای کاربر در زمان‌هایی که عجله دارد، بسیار ناخوشایند باشد. 

به‌نظر شما آیا ممکن است سامسونگ به افزایش سرعت شارژ پرچمدار خود توجه بیشتری نشان دهد یا اینکه فکر می‌کند وضعیت فعلی نیز جوابگوی نیاز کاربران خواهد بود و برنامه‌ی خاصی برای این حوزه نخواهد داشت؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات