گلکسی A50 سامسونگ با رم ۶ گیگابایتی در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد

چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
گوشی میان‌رده‌ی گلکسی A50 با حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد و انتظار می‌رود با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر معرفی شود.
تبلیغات

به‌نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد گوشی‌های هوشمند میان‌رده‌ی آینده‌ی خود در سری‌های M و A را با مشخصاتی بهبودیافته‌تر به بازار معرفی کند. اولین نشانه‌های چنین تصمیمی در مشخصات گوشی هوشمند میان‌رده‌ی گلکسی A50 به‌خوبی قابل رویت است.

براساس آخرین اخبار، گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A50 موفق به دریافت تاییدیه‌ی وای‌فای شد و اکنون با حافظه‌ی رم ۶ گیگیابایتی در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده است. 

گلکسی A50

البته باید درنظر داشته باشید این اولین باری نیست که سامسونگ A50 در بنچمارک گیک‌بنچ رویت می‌شود. حدود یک ‌ماه قبل نیز میان‌رده‌ی کره‌ای‌ها با شماره‌ی مدل دیگری برای عرضه در بازاری متفاوت با حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و تراشه‌ی اکسینوس ۹۶۱۰ در بنچمارک رویت شد. فروردین‌ماه، سامسونگ از تراشه اکسینوس ۹۶۱۰ رونمایی کرد. مستندات جدید مربوط‌به بنچمارک گیک‌بنچ، حافظه‌ی رم با ظرفیت بالاتر و همچنین امتیاز بالاتری در آزمون چندهسته‌ای را نسبت به نتایج قبلی نشان می‌دهد. 

تنها اطلاعات محکم و مستندی که تاکنون در مورد گوشی سامسونگ A50 منتشرشده، همین مشخصات فعلی است که در بدان اشاره شده است. اما براساس اخبار غیررسمی فاش‌شده، انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی A50 با باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری و دوربین عقب ۲۴ مگاپیکسلی رونمایی شود. بهره‌مندی از حسگراثر انگشت زیر نمایشگر و فناوری شارژ بی‌سیم نیز جزو ویژگی‌هایی هستند که انتظار می‌رود میان‌رده‌ی بعدی کره‌ای‌ها با آن مشخصات معرفی شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات