سامسونگ گوشی های میان رده سری A را با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر راهی بازار می‌کند

چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
گوشی‌های هوشمند میان‌رده‌ی سامسونگ با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و حسگر سه‌بعدی به‌زودی معرفی خواهند شد.
تبلیغات

بیش از چهارسال است که گوشی‌های هوشمند سری گلکسی A سامسونگ به‌صورت قدرتمندی در بازار ظاهر شده‌اند. اما امسال کره‌ای‌ها تغییراتی در برنامه‌‌های خود داده‌اند تا بتوانند در بازار رقابتی حرف تازه‌ای برای گفتن داشته باشند.

ظاهرا سامسونگ برای گوشی‌های هوشمند میان‌رده‌ی خود دورنمای جدیدی را تعریف کرده و قصد دارد مسیر تازه‌‌ای را در پیش بگیرد. باید منتظر باشیم ببینیم غول فناوری کره‌ای برای علاقه‌مندان این برند چه امکانات جدیدی را به‌نمایش می‌گذارد.

گلکسی ای 7 2018 سامسونگ / Samsung Galaxy A7 2018

براساس آخرین گزارش ET News، سامسونگ قصد دارد در سال جاری میلادی در مجموع ۹ مدل جدید گوشی هوشمند میان‌رده از سری گلکسی A راهی بازار کند که شامل گلکسی A10 تا گلکسی A90 می‌شوند. بخشی از این گوشی‌های هوشمند با نمایشگر Infinity-O مشابه آنچه در گلکسی A8s مورد استفاده قرار گرفته بود، رونمایی خواهند شد. این در حالی است که به‌نظر می‌رسد سایر دستگاه‌ها، از نمایشگرهای Infinity-O یا Infinity-U سامسونگ به‌همراه بریدگی بالای نمایشگر بهره ببرند.

براساس اطلاعات فاش‌شده‌ی قبلی، ابتدا باید منتظر رونمایی سه دستگاه گلکسی A50، گلکسی A70 و گلکسی A90 به بازار باشیم. هر سه مدل با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر معرفی خواهند شد و از این لحاظ مشابه پرچم‌داران کره‌ای‌ها خواهند بود که در آینده‌ی نزدیک راهی بازار می‌شوند. اطلاعات ارائه‌شده نشان از این دارد که سامسونگ به‌جای به‌کارگیری حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر اولتراسونیک، حسگر‌هایی نظیر آنچه که در وان پلاس ۶ تی استفاده شده را به کار خواهند گرفت.

 بعد از معرفی سه مدل گوشی میان‌رده، انتظار می‌رود سامسونگ مدل‌های بیشتری را در طول سال جاری میلادی به بازار معرفی کند. البته ظاهرا برخلاف سه ‌مدلی که ابتدا معرفی خواهد شد، سایر مدل‌ها بدون حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر رونمایی خواهند شد. با این وجود، سایر مدل‌ها از دوربین دو‌گانه یا سه‌گانه در پنل پشتی و دوربین‌ ToF بهره می‌برند که می‌توانند عکس‌های پرتره و محتوای واقعیت افزوده را بهبود ببخشند. 

البته سامسونگ هنوز به‌صورت رسمی تأیید نکرده است که اولین سری گوشی هوشمند گلکسی A ارتقاءیافته چه زمانی به بازار عرضه خواهد شد. گزارش اخیر منتشرشده نشان می‌دهد کره‌ای معرفی حسگرهای جدید گوشی‌های هوشمند میان‌رده‌ی خود را آغاز کرده‌اند. به‌علاوه، انتظار می‌رود اولین مدل‌ها در فصل دوم سال ۲۰۱۹ میلادی معرفی شوند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات