فروشگاه موبایل سامسونگ در مجتمع پایتخت آغاز به کار کرد

سه‌شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ امروز فروشگاه موبایل جدیدی با حضور مدیران و اهالی رسانه افتتاح کرد.
تبلیغات

بعدازظهر امروز، سامسونگ طی مراسمی با حضور مدیران ارشد این شرکت و اهالی رسانه، آغاز به‌کار جدیدترین فروشگاه موبایل خود در طبقه‌ی همکف مجتمع پایتخت را جشن گرفت. کره‌ای‌ها در این فروشگاه دستگاه‌های موبایل و تبلت و لوازم جانبی‌شان را برای فروش عرضه خواهند کرد.

رأس ساعت ۱۶ امروز، فروشگاه جدید سامسونگ را بام سوک هونگ، مدیرعامل دفتر این شرکت در ایران افتتاح کرد. این فروشگاه درست‌ مانند سایر برندشاپ‌های شرکت یادشده، امکاناتی مانند نگاه نزدیک به محصولات، بخش‌های عکاسی، اسلوموشن و صندلی واقعیت مجازی را دراختیار بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان قرار خواهد داد.

فروشگاه سامسونگ پایتخت

سامسونگ هم‌اکنون در فروشگاهش در مجتمع پایتخت محصولاتی همچون گلکسی نوت ۹، گلکسی اس ۹، گلکسی A8 و گلکسی تب S3 را درکنار مدل‌های دیگر گوشی سامسونگ ارائه می‌دهد. خاطرنشان می‌کنیم آبان‌ امسال نیز کره‌ای‌ها هم‌زمان با رونمایی گلکسی نوت ۹ در ایران، فروشگاه موبایل شعبه‌ی اندرزگو را افتتاح کردند که عنوان سومین فروشگاه مدرن Samsung در خاورمیانه را یدک می‌کشد.

کره‌ای‌ها ادعا می‌‌کنند ادامه‌ی مسیر افتتاح فروشگاه‌های جدید سامسونگ، از فعالیت مداوم و مستمر آن‌ها در تمامی شرایط بازار موبایل ایران حکایت می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات