پوشش زومیت از نمایشگاه خودرو دیترویت 2019

سه‌شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
امسال هم، قلب خودروسازی امریکا، میزبان فعالان این صعنت از سراسر جهان خواهد بود. زومیت، جدیدترین خودروها و فناوری‌های رونمایی‌شده در دیترویت ۲۰۱۹ را معرفی خواهد کرد.
تبلیغات

نمایشگاه خودروی دیترویت، با نام کامل نمایشگاه بین‌المللی خودروی امریکای شمالی (North American International Auto Show) یا به اختصار نایاس (NAIAS)، از سال ۱۸۹۹ فعالیت می‌کند. شهر نیویورک و مجموعه‌ی مَدیسون اِسکوئِر گاردن (Madison Square Garden)، میزبان این رویداد در سال‌های ابتدایی بود و از ۱۹۰۷، نایاس به دیترویت منتقل شد. حالا ایالت میشیگان به‌عنوان مهد شرکت‌های خودروسازی فورد، شورولت و کرایسلر، بیش از یک قرن سابقه‌ی برگزاری نمایشگاه خودروی امریکای شمالی دارد.

Detroit auto show

مرکز تجاری بین‌الملی دیترویت، موسوم به کوبو سنتر (Cobo Center) با مساحت تقریبی ۹۳ هزار متر مربع، از صدها هزار بازدیدکننده پذیرایی خواهد کرد. از دید کارشناسان، نمایشگاه خودروی دیترویت، بیش از ۵۰۰ میلیون دلار به اقتصاد ایالت میشیگان کمک می‌کند.

در کمال تعجب، بسیاری از خودروسازان اروپایی در دیترویت ۲۰۱۹ شرکت نخواهند داشت. مثل سال قبل، ولوو، پورشه، جگوار و لندرور غایب هستند؛ اما مرسدس بنز، آئودی، و بی‌ام‌و هم، امسال در مهمترین رویداد خودرویی امریکا، شرکت نخواهند داشت. از میان غول‌های خودروساز آلمانی، فقط فولکس‌واگن به میشیگان خواهد آمد.

Detroit auto show

طبق روال هرسال، تیم نویسندگان زومیت در کنار علاقه‌مندان صنعت خودرو و فناوری‌های مرتبط با آن خواهند بود تا در کم‌ترین زمان، بازتاب‌دهنده‌ی اخبار نمایشگاه باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات