جزئیات دقیق‌تر از بریدگی بالای نمایشگر میت 20 پرو هواوی در تصویر فاش‌شده جدید

جمعه ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تصویر فاش‌شده‌ی جدیدی از پنل جلویی هواوی میت ۲۰ پرو، جزئیات بیشتری در مورد بریدگی بالای نمایشگر آن می‌دهد.
تبلیغات

انتظار می‌رود گوشی‌های هوشمند میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو هواوی، در تاریخ ۲۴ مهرماه برابر با ۱۶ اکتبر معرفی شوند. معمولا با نزدیک‌شدن به زمان رونمایی، خبرهای فاش‌شده‌ی بسیاری در مورد محصولات منتشر‌ می‌شود.

چند روز قبل، تصویری از پنل جلویی هواوی Mate 20 و Mate 20 Pro فاش شد، که نشان می‌داد هرکدام از دو گوشی هوشمند، از طراحی بریدگی بالای نمایشگر یا ناچ متفاوتی برخوردار خواهند بود. ظاهرا میت ۲۰ معمولی با بریدگی بالای نمایشگر کوچک شبیه به قطره و نمایشگر  تخت رونمایی خواهد شد؛ ولی مدل میت ۲۰ پرو، دارای بریدگی بالای نمایشگر بزرگ‌تر و نمایشگر با لبه‌های منحنی معرفی خواهد بود.

میت 20 پرو هواوی

دلیل استفاده‌ی هواوی میت ۲۰ پرو از بریدگی بالای نمایشگر بزرگ‌تر، استفاده از فناوری تشخیص چهره سه بعدی مطرح شد. البته با توجه به شرایط نورپردازی و زاویه‌‌ای که تصویر فاش‌شده گرفته‌ شده بود، تمام جزئیات مربوط به بریدگی بالای نمایشگر مشخص نبود؛ اما به‌لطف تصویر فاش‌شده‌ی جدیدی از پنل جلویی میت ۲۰ پرو، می‌توانیم از طراحی دقیق بریدگی بالای نمایشگر گوشی و محل قرارگیری سنسورهای آن مطلع شویم. انتظار می‌رود که اولین بریدگی دایره‌ای‌شکل، مربوط به دوربین جدید مادون قرمز باشد. بریدگی بعدی در کنار آن مربوط به سنسور دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی خواهد بود.

سنسور دوربین سلفی میت ۲۰ پرو، مشابه دوربین پی ۲۰ پرو خواهد بود. در همان قسمت بریدگی بالای نمایشگر، بریدگی بیضی شکلی دیده می‌شود که مربوط به اسپیکر است و انتظار می‌رود با توجه به ابعاد بزرگتری که دارد، قدرتمندتر از مدل‌های قبلی باشد. در کنار این بریدگی، بریدگی مربوط به سنسور مجاورتی در سمت راست آن دیده ‌می‌شود. در نهایت، یک پروژکتور نقطه‌ای نیز برای بهبود دقت سیستم اسکن سه‌بعدی چهره درنظر گرفته شده است.

اگر تصویر فاش‌شده‌ی جدید پنل جلویی Mate 20 Pro را در کنار تصویر فاش‌شده‌ی پنل جلویی میت ۲۰ معمولی قرار دهیم، متوجه می‌شویم که میت ۲۰ معمولی دارای تنها یک بریدگی قطره‌ای‌شکل در قسمت بالای نمایشگر است و بریدگی دیگری در آن قسمت دیده نمی‌شود. علاقه‌مندان باید تا ۱۶ اکتبر برابر با ۲۴ مهرماه منتظر بمانند تا هواوی، گوشی هوشمند بعدی خود را رونمایی کند. پیشتر نیز گفته شده بود که میت 20 هواوی ۲۴ مهرماه در لندن رونمایی می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات