قیمت آیفون 2018 اقتصادی ۶۹۹ دلار و آیفون Xs حدود ۸۰۰ دلار خواهد بود

پنج‌شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
براساس آخرین گزارش‌ها، شروع قیمت آیفون ۲۰۱۸ اقتصادی با نمایشگر  ۶.۱ اینچی ۶۹۹ دلار و آیفون XS با نمایشگر ۵.۸ اینچی حدود ۸۰۰ دلار خواهد بود.
تبلیغات

آخرین گزارش منتشرشده از سوی Macerkpof، درباره‌ی حدود قیمت آیفون ۲۰۱۸ اپل است. عموما پیش از رونمایی رسمی گوشی آیفون، شایعه‌های مختلفی در مورد قیمت‌گذاری آن مطرح می‌شود. البته این سایت ادعا می‌کند که منبعی که قیمت‌ها را فاش‌کرده، موثق و قابل اعتماد است و پیش از این نیز هرگونه اطلاعات در مورد قیمت‌ها مطرح‌ کرده، درست بوده است.

قیمت گوشی آیفون ۲۰۱۸ اقتصادی با نمایشگر ۶.۱ اینچی LCD از ۶۹۹ دلار شروع خواهد شد. آیفون Xs با نمایشگر ۵.۸ اینچی با قیمتی در حدود ۸۰۰ دلار به‌فروش خواهد رسید. این در حالی است که آیفون ۸ پلاس در فروشگاه‌های خرده‌فروشی با قیمت ۷۹۹ دلار به‌فروش می‌‌رسد.

البته در سایت منبع، قیمت‌ها براساس یورو اعلام شده‌ بودند. با توجه به مالیات و قیمت‌ بین‌المللی که اپل برای محصولات خود در نظر می‌گیرد، لذا قیمت بین‌المللی گوشی‌های آیفون با قیمتی که در آمریکا به‌فروش می‌رسند، برابر نیست. لیست قیمت سایت Macerkopf به‌شرح ذیل است:

آیفون ۹ با نمایشگر LCD: ۷۹۹ یوروآیفون Xs: ۹۰۹ یوروآیفون Xs مکس:  ۱۱۴۹ یورو

با نگاهی به قیمت‌های موجود در فروشگاه اپل استور آلمان، متوجه می‌شوید که آیفون ۸ را با قیمت ۷۹۹ یورو، آیفون ۸ پلاس را با قیمت ۹۰۹ یورو و آیفون ۱۰ را با قیمت ۱۱۴۹ یورو به‌فروش می‌‌رساند. بنابراین با توجه به این قیمت‌گذاری می‌توانید متوجه تفاوت قیمت‌گذاری در ایالات متحده و قیمت گوشی آیفون در سایر کشورها بشوید.

با اینکه هنوز به‌صورت قطعی مشخص نشده که آیفون اقتصادی قرار است با نام آیفون ۹ به بازار بیاید؛ ولی قیمت آن حدود ۶۹۹ دلار خواهد بود که در حدود قیمت آیفون ۸ است. قیمت آیفون XS نیز حدود ۷۹۹ دلار خواهد بود که در محدوده‌ی قیمت آیفون ۸ پلاس است. در نهایت آیفون Xs Max با نمایشگر ۶.۵ اینچی نیز حداکثر با قیمت ۹۹۹ دلار به‌فروش خواهد رسید که در حدود قیمت آیفون ۱۰ است. به قیمت گوشی‌ها آیفون با ظرفیت حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ گیگابایتی، حدود ۱۵۰ دلار اضافه می‌شود. همچنین انتظار می‌رود گوشی‌های آیفون ۵.۸ اینچی و ۶.۵ اینچی با ظرفیت داخلی ۵۱۲ گیگابایتی نیز افزایش قیمت ۱۵۰ دلاری دیگری نیز داشته باشند.

شروع قیمت ۷۹۹ دلار برای آیفون Xs کمی غیرواقعی به‌نظر می‌رسد. در حالی که قیمت گوشی آیفون پرچمدار جدید با نمایشگر  ۶.۵ اینچی در حدود  ۹۹۹ دلار تعیین شده است؛ انتظار می‌رود قیمت آیفون Xs، در حدود ۸۹۹ دلار باشد و قیمت ۷۹۹ دلار، کمی غیر منطقی به‌نظر می‌آید. شروع قیمت ۶۹۹ دلار برای آیفون ۲۰۱۸ اقتصادی با نمایشگر LCD، به کوپرتینونشین‌ها کمک می‌کند تا بتوانند قیمت پایه‌ی سایر مدل‌ها را بالا ببرند. به‌نظر نمی‌رسد که گوشی جایگزین آیفون ۸ با قیمت ۷۹۹ دلار به‌فروش برسد. البته هیچ‌کس از پایین‌بودن قیمت‌ها شکایت نمی‌کند؛ ولی قیمت‌های مطرح‌شده کمی عجیب به‌نظر می‌رسند.

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی و قیمت گوشی از بخش دیتابیس محصولات زومیت استفاده کنید؛ کاربران در این بخش به انواع گوشی سامسونگ، اپل، هواوی،‌ نوکیا و دیگر برندها دسترسی خواهند داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات