گوشی جدید لنوو احتمالا دارای دوربین اصلی چهارگانه خواهد بود

دوشنبه ۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
آن‌طور که معلوم است، لنوو قصد دارد به‌زودی یک گوشی هوشمند جدید را با دوربین چهارگانه معرفی کند؛ ظاهراَ ماژول دوربین این دستگاه، مربعی‌شکل خواهد بود.
تبلیغات

اوایل سال ۲۰۱۸ بود که هواوی، گوشی P20 Pro را به‌عنوان نخستین و تنها گوشی هوشمند مجهز به دوربین اصلی سه‌گانه عرضه کرد؛ با این‌حال، همانطور که احتمالا خودتان می‌دانید، سامسونگ قصد دارد به‌زودی با برگزاری رویدادی، از گوشی جدیدش (احتمالا مدل ۲۰۱۸ گلکسی A9 Pro) رونمایی کند؛ محصولی که طبق گمانه‌زنی‌ها، قرار است دارای دوربین اصلی چهارگانه باشد. اخیرا تیزر جدیدی از سوی لنوو منتشر شده است که به‌طور ضمنی نشان می‌دهد این شرکت نیز به‌فکر ساخت یک گوشی با دوربین اصلی چهارگانه افتاده است.

چَنگ چِنگ، قائم‌مقام شرکت Lenovo، به‌تازگی تصویر جدیدی را منتشر کرده است که در آن، شاهد یک ماژول مربعی‌شکل با چهار دوربین هستیم. این نوع طراحی، اندکی آشنا به‌نظر می‌رسد؛ اگر پیگیر اخبار مرتبط به گوشی جدید هواوی بوده باشید، قطعا می‌دانید که طبق گمانه‌زنی‌ها، این شرکت چینی قصد دارد در گوشی‌های سری میت ۲۰ خود، از چنین ماژولی استفاده کند. با این‌همه، در تصویر منتشرشده توسط لنوو شاهد یک سنسور اضافه به‌همراه فلش LED هستیم.

دوربین چهارگانه گوشی لنوو / Lenovo

با تماشای این تصویر، نخستین چیزی که به‌ ذهن‌مان می‌رسد، این است که لنوو قصد دارد در آینده‌ای نزدیک از یک گوشی جدید با دوربین چهارگانه رونمایی کند. با این‌حال فراموش نکنید که قائم‌مقام این شرکت، سابقه‌ی خوبی در زمینه‌ی فریب‌دادن کاربران دارد. 

در ماه می امسال، چنگ بارها طی مصاحبه‌هایی اعلام کرد که لنوو قصد دارد در گوشی جدیدش به‌نام Z5 از نمایشگری کاملا بدون حاشیه استفاده کند؛ اما پس از معرفی این دستگاه، خلاف این موضوع را شاهد بودیم. در حقیقت، این گوشی هم در قسمت پایینی‌اش دارای حاشیه بود و هم در قسمت بالایی نمایشگرش، بریدگی به‌چشم می‌خورد. 

با در نظر گرفتن این موضوع، نمی‌توانیم به‌صورت قطعی در مورد محصول جدید لنوو صحبت کنیم؛ این شرکت احتمالا در ماه اکتبر امسال، از گوشی جدیدش رونمایی خواهد کرد.

دیدگاه شما در این زمینه چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات