جعبه گشایی آیفون XS Max اپل

شنبه ۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
آیفون XS Max، فبلت پرچمدار اپل با نمایشگر ۶.۵ اینچی اولد است که چندی پیش در مراسمی همراه با آیفون 10 اس معرفی شد و لقب بزرگترین و سنگین‌ترین آیفون را به همراه دارد.
تبلیغات

اپل سال گذشته با رونمایی از آیفون ‍۱۰ زبان طراحی خود را دگرگون کرد؛ اما سال جاری شاهد قرار گرفتن پسوند S در پس نام آیفون‌ها به همراه بروزرسانی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بودیم. البته بروزرسانی صورت گرفته تولد دو نسخه‌ی جدید از آیفون را به ارمغان آورد؛ در مراسم سال جاری برای رونمایی از آیفون‌های جدید شاهد دو مهمان دیگر بانام‌های آیفون ۱۰ اس مکس و آیفون ۱۰ آر بودیم. آیفون XS Max با صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی معرفی‌شده است و برخلاف سال‌های گذشته که شاهد سری پلاس با چند قابلیت بیشتر بودیم، امسال این آیفون تنها به بزرگ‌ترین صفحه‌نمایش آیفون‌ها مجهز شده است. در تمامی بخش‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تشابه کاملی وجود دارد، اما آیفون ۱۰ اس مکس قرار است در همان ابعاد آیفون ۸ پلاس، صفحه‌نمایش و باتری بسیار بهتری را ارائه دهد که می‌تواند برای بسیاری از کاربران حائز اهمیت باشد. 

اگر اینستاگرام زومیت را دنبال کرده باشید، روز چهارشنبه گذشته آیفون ۱۰ اس مکس نسخه چین به دست ما رسید و برای شما آنباکس این محصول را انجام دادیم. متأسفانه به دلیل فشار کاری، ویدیو جعبه گشایی و نگاه اولیه از این محصول امروز آماده پخش شد، اما همکاران زومیت به‌صورت شبانه‌روزی در این چند روز، بررسی کامل دستگاه را هم آماده کرده‌اند که چند ساعت دیگر منتشر خواهد شد. ما در زومیت به کیفیت و بررسی نکات ریز یک محصول بسیار اعتقاد داریم و به همین خاطر سرعت‌ را فدای کیفیت نخواهیم کرد. باهم به سراغ جعبه گشایی و نگاه اولیه از دستگاه خواهیم رفت و از شما دعوت می‌کنم تا بررسی کامل این دستگاه را ساعاتی دیگر در زومیت دنبال کنید. آیفون XS Max توسط فروشگاه اینترنتی اپل اِن آی سی برای بررسی در اختیار زومیت قرار گرفته است، شما می‌توانید برای مشاهده قیمت خرید آیفون XS Max در فروشگاه اینترنتی اپل اِن آی سی به سایت آن مراجعه کنید.

تماشا در یوتیوب

بررسی ویدیویی از آیفون ۱۰ اس مکس در روز‌های آتی منتشر خواهد شد و آخر هفته با زوم گپ به سؤالات مرتبط شما پاسخ می‌دهیم. نظر شما در مورد این دستگاه چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات