ردمی نوت 6 پرو شیائومی با ۴ دوربین و نمایشگر +FullHD معرفی شد

شنبه ۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
شیائومی به‌تازگی از طریق صفحه‌ی فیسبوکش، از گوشی جدید ردمی نوت ۶ پرو با چهار دوربین و نمایشگر ۶.۲۶ اینچی رونمایی کرده است.
تبلیغات

ردمی نوت ۶ پرو نام جدیدترین گوشی شیائومی است که ساعاتی پیش از طریق صفحه‌ی فیسبوک شعبه‌ی تایلند این شرکت چینی معرفی شد. این گوشی هوشمند که از امروز در کشور تایلند برای خرید در دسترس است، فعلا قرار نیست در بازار دیگر کشورها عرضه شود. 

نمایشگر ۶.۲۶ اینچ IPS LCD شیائومی ردمی نوت ۶ پرو، در قسمت بالا دارای ناچ است و می‌تواند وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۲۸۰ پیکسل را به‌نمایش بگذارد؛ به‌علاوه، نمایشگر این گوشی دارای نسبت تصویر ۱۹ به ۹ است، روشنایی آن به ۵۰۰ نیت می‌رسد و توسط گوریلا گلس 2.5D محافظت می‌شود.

گوشی جدید شیائومی همچون ردمی نوت ۵ پرو، به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۳۶ تجهیز شده است و از ۴ گیگابایت رم در کنار ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد. این امکان وجود دارد که در آینده‌ای نزدیک، مدل‌های جدید این گوشی با رم و حافظه‌ی داخلی بیشتر رونمایی شوند.

ردمی نوت 6 پرو شیائومی / Xiaomi Redmi Note 6 Pro

Xiaomi Redmi Note 6 Pro نخستین گوشی شیائومی است که به چهار دوربین تجهیز شده است؛ البته منظور، دوربین اصلی چهارگانه نیست. در قسمت پشتی این گوشی، شاهد دو دوربین ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی هستیم که اولی، دوربین اصلی است و دومی، دوربین ثانویه به‌شمار می‌آید و برای تشخیص عمق به‌کار می‌رود. در قسمت جلویی این دستگاه، دوربین دوگانه با سنسورهای ۲۰ و ۲ مگاپیکسلی قرار داده شده است. 

ردمی نوت 6 پرو شیائومی / Xiaomi Redmi Note 6 Pro

شیائومی گفته است که دوربین‌های به‌کاررفته در ردمی نوت ۶ پرو، به ویژگی‌های جدیدی نظیر AI Dynamic Bokeh ،AI Portrait 2.0 ،AI Dual Front Camera و تشخیص صحنه به کمک AI مجهیز شده‌اند که همگی مبتنی بر هوش مصنوعی هستند. گفتنی است که دوربین‌های این گوشی می‌توانند به‌لطف بهره‌گیری از «تشخیص صحنه به کمک AI» از بین ۲۰۶ صحنه‌ی مختلف که در ۲۷ دسته قرار گرفته‌اند، بهترین صحنه را انتخاب کند تا بسته به شرایط مختلف، شاهد تنظیمات به‌خصوصی برای دوربین به‌منظور ثبت تصاویر بهتر باشیم.

ردمی نوت 6 پرو شیائومی / Xiaomi Redmi Note 6 Pro

ردمی نوت ۶ پرو در کنار همه‌ی این‌ها، به باتری ۴٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز شده است و از سیستم‌عامل اندروید ۸.۱ اوریو بهره می‌برد. Xiaomi مدعی شده است که کاربران می‌توانند با یک‌بار شارژ‌ این گوشی، به‌طور مداوم تا ۶ ساعت به انجام بازی روی آن بپردازند یا ۸.۵ ساعت فیلم تماشا کنند. این گوشی جدید که دارای نسبت نمایشگر به بدنه‌ی ۸۱ درصد است، در سه‌رنگ مشکی، آبی و رز گلد و با قیمت ۲۱۵ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد. به خریداران این گوشی در تایلند به‌صورت رایگان، دسبتند سلامتی می بند ۲ هدیه داده می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات