مؤسسان کسبوکارهای موفق ایران چه مسیری را برای رشد و موفقیت کسبوکارخود طی کردهاند؟ استراتژیها و تکنیکهای عملی مارکتینگ بهکارگرفتهشده برای جذب ۱۰۰ مشتری نخست در الوپیک، اسنپ تریپ، یکتانت، چیلیوری چه بودهاند؟ مرکز دیجیتال مارکتینگ دانشگاه صنعتی شریف با همکاری مرکز کارآفرینی شریف، بزرگترین و معتبرترین رویدادهای دیجیتال مارکتینگ ایران را برگزار میکند. رویداد «رهبران رشد» برای پاسخگویی به سوالات کسبوکارهای کوچک و بزرگ در مورد رشد کسبوکار در۲۶ مهرماه ۹۷ برگزار میشود.
در نتیجه رویداد «رهبران رشد» برای صاحبان کسبوکارهای بزرگ و کوچک، افرادی که به دنبال ایجاد یک کسبوکار هستند، علاقهمندان حوزه کارآفرینی و مارکتینگ، دانشجویان MBA، کامپیوتر و صنایع که مسئولیت رشد و مدیریت شرکتهایی را که در آنها مشغول به فعالیت هستند، برعهده خواهند داشت و کارکنان کسبوکارهای بزرگ و کوچک برای توسعه مهارتها خود در زمینه مارکتینگ توصیه میشود.
علاوهبر مورد یادشده، این رویداد پل ارتباطی شرکتکنندگان برای آشنایی با شرکتهای موفق ایرانی بهمنظور همکاری و استخدام در چنین شرکتهایی است. صاحبان کسبوکارهای کوچک و استارتاپها نیز میتوانند با حضور در این رویداد از طریق بلیت ویژه استارتاپها، خود را در فضای کسبوکار ایران مطرح کرده و آگاهی برند ایجاد کنند. کسبوکارهای کوچک و بزرگ امکان دسترسی به دانشجویان و فارغالتحصیلان مستعد و باهوش حاضر در این رویداد را برای همکاری در کسبوکار خود دارند، این رویداد مکان مناسبی برای جذب نیروهای کارآمد است.
به گزارش اخبار رسمی، رویداد رهبران رشد از سری رویدادهای دیجیتال مارکتینگ است که با حضور مدیران باتجربه کسبوکارهای موفقی همچون اسنپ، الوپیک، مکنزی، اسنپتریپ، چیلیوری، بیمیتو، اخبار رسمی و یکتانت در کنار اساتید بهنام و باسابقه حوزه دیجیتال مارکتینگ و با محوریت چگونگی رشد یک کسبوکار موفق در سالن جابربن حیان دانشگاه شریف در تاریخ ۲۶ مهر ماه ۹۷ برگزار خواهد شد. رویداد «رهبران رشد» دارای سه بخش است؛ بخش نخست این رویداد به سخنرانی با محوریت تجربه، بخش دوم به مطالعهی موردی و در بخش آخر رویداد سخنرانی با محوریت مهارت اختصاص یافته است.
در بخش نخست، مدیران کسبوکارهای موفق به بیان راهکارهای کسب ۱۰۰ مشتری نخست، قیف فروش و تکنیکهای حفظ مشتری خواهند پرداخت. در بخش دوم رویداد مدیر اسبق مکنزی، با استفاده از مطالعه موردی پیرامون رشد در کسبوکارهای پلتفرمی سخن خواهد گفت. در انتهای رویداد «رهبران رشد» ۲۶ مهر نیز صاحبنظران و اساتید حوزه بازاریابی دیجیتال به معرفی مدل RACE را معرفی کرده و تصویر جامعی از ابزارهای بازاریابی آنلاین شرکتهای موفق را به همراه تکنیکهای مورد استفاده ارائه خواهند کرد.
سخنرانان این همایش عبارتند از مارک کلیفت، مدیرعامل اسنپ تریپ، مهدی فروغی مدیر ارشد مارکتینگ بیمیتو، متین ارشادی، مدیرمارکتینگ چیلیوری، پیمان فخاریان، مدیرعامل یکتانت، میثم ملاشریفی، مدیرمارکتینگ اسنپ، مهدی نایبی، مدیرعامل الوپیک، فرداد زند، مدیر و مشاور سابق مکنزی، میرهادی رادی، مدیرگروه مارکتینگ دفتر پتند دانشگاه شریف و مجید کثیری، مدیرعامل اخباررسمی هستند.
علاقهمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به سایت این همایش به آدرس http://sharifcdm.com مراجعه کنند.
نظرات