آیا به امنیت خود در فضای مجازی اندیشیده اید؟

چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تجاوز به حریم شخصی افراد در فضای مجازی و سوءاستفاده از هویت و کپی کردن فایل‌های شخصی، موضوعی‌ است که کاربران دستگاه‌های ارتباطی سال‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.
تبلیغات

هکرها به سادگی اقدام به سرقت اطلاعات شخصی و ارسال اسپم و انجام فعالیت‌های مجرمانه می‌کنند و بدون اینکه شما متوجه شوید، انواع ویروس‌ها و نرم‌افزارهای جاسوسی را به شکل یک لینک بر روی کامپیوتر، تلفن همراه و دستگاه‌های هوشمند شما ارسال می‌کنند که اطلاعاتتان تنها با یک کلیک به راحتی در دسترس آن‌ها قرار می‌گیرد.

این نرم افزارهای مخرب در کامپیوترهایی که نرم افزارهای امنیتی با کیفیت روی آن‌ها نصب نشده، اجرا می‌شوند.

متاسفانه هدف مجرمان تنها اطلاعات شخصی و سرقت هویت افراد نیست. آن‌ها اغلب اطلاعات شرکتی حساس و زیرساخت‌های حیاتی یک سازمان را تحت الشعاع قرار می‌دهند.

سازمان یافته‌تر شدن هکرها و پیچیده‌تر و خطرناک‌تر شدن حملات، خطرات بیشتری برای شهرت یک سازمان محسوب می‌شوند؛ مجرمان سایبری، شهرت نام تجاری و پویایی اعتمادی که در میان مشتریان، شرکا و تامین کننده وجود دارد را هدف قرار می‌دهند.

امروزه امنیت کامپیوترهای شخصی و شبکه‌ها برای موسسات و سازمان‌های نام آشنا بسیار اهمیت دارد. خوشبختانه با مرور زمان و پیشرفت تکنولوژی، ایمن سازی با آنتی ویروس‌ها صورت گرفته است. آنتی ویروس‌ها هنگام اجرا یا دانلود فایل آسیب دیده، می‌توانند ویروس را شناسایی و حذف کنند.

البته استفاده از هر آنتی ویروسی به طور کامل امنیت سازمان شما را تضمین نمی‌کند.

جایگاه آنتی ویروس در ارزیابی‌های بین‌المللی، قابلیت‌های منطبق با نیازهای روز کاربری، سرعت اجرا، اطمینان از اصل بودن و از مستقل بودن برند و عدم همکاری آن با سازمان‌های جاسوسی از نکات مهمی‌ست که باید هنگام انتخاب آنتی‌ویروس به آن توجه کرد.

بیت دیفندر یک نرم افزار امنیتی‌ست که در سال 2001 توسط شرکت SOFTWIN ثبت و تا سال 2015 به 20 زبان زنده دنیا ترجمه و به بازار ارائه شد.

Bitdefender دارنده ده‌ها نشان از موسسات ارزیابی مستقل نظیر AV-COMPARATIVES و AV-TEST و یکی از سه برند برتر صاحب تکنولوژی در حوزه Anti-Malware است. در حال حاضر بیش از 500 میلیون کاربر در سراسر دنیا از محصولات بیت دیفندر استفاده می‌کنند.

در ایران نیز بسیاری از سازمان‌های بزرگ و دارای اطلاعات ارزشمند از راهکارهای امنیتی و برتر بیت دیفندر استفاده می‌کنند.

اگر شما هم بهترین حفاظت، بهترین اجرا و بالاترین سرعت در عملکرد را می‌خواهید به سایت مراجعه کنید و با استفاده از کد CA72TB6۳۰% تخفیف بهره‌مند گردید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات