کفش ارک تبریز تولید کننده انواع کفشهای ایمنی، نظامی و مردانه پرسنلی

پنج‌شنبه ۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
اگر به دنبال خرید کفش ایمنی هستید و در اتنخاب کفش مورد نظر خود تردید دارید بهتر است به چند نکته اساسی دقت کنید تا یک انتخاب کاملا رضایت بخش داشته باشید.
تبلیغات

کفش ایمنی و لباس‌کار اولین قدم برای کار کردن هستند زیراکه هر صنعت مردی قبل از هر کاری لباس کار، کفش کار و دستکش خود را به تن می‌کند. حتی پزشکان قبل از کار لباس‌کار می‌پوشند.

انتخاب یک کفش ایمنی امر بسیار مهمی است که شما باید به نکات زیر توجه کنید:

  • شغل شما چیست؟
  •  در چه محیط هایی فعالیت دارید؟
  • آیا اجسام برنده در محیط کار شما است؟
  • آیا محیط اطراف شما لغزنده است؟
  • آیا با برق سرو کار دارید؟
  • آیا شب کار هستید؟

کفش ایمنی علاوه بر حفظ امنیت پای شما، بایستی راحتی لازم را داشته باشد.

اگر شما مهندس راه و ساختمان هستید، کفشی برای کار شما مناسب است که گرد و غبار را نشان ندهد و همیشه در عین حالی که کثیف است تمیز دیده شود برای این کار ما کفش ایمنی با چرم نبوک به رنگ خاکی را پیشنهاد می‌دهیم.

اگر کار شما روی سنگ و جاهای صعب العبور است که احتمال لغرش است بهتر است از  TPUکفش ایمنی با زیره تی پی یو استفاده کنید.

کفش اردک

صنعت گرانی که در صنف ماشین کاری فعالند و همیشه با مشکل نفوذ براده مواجه هستند ویا کارگاه‌هایی که اجسام برنده در محیط کارشان است باید کفش ایمنی زیره ورق دار بپوشند تا از ورود اجسام تیز به کف پا جلوگیری کند.

معمولا در محیط‌های کارگاهی که از روغن استفاده می‌کنند باید از کفش ایمنی با رویه چرمی استفاده کنید.

کفش‌های مخصوص صنایع بهداشتی و دارویی

به علت تمیزی محیط کار باید پرسنل از کفش کارسفید استفاده کنند و به علت اینکه همه روزه برای شست و شوی و استریل از مواد ضد عفونی کننده و اسید استفاده می‌شود باید از کفش کاری استفاده کنند که در مقابل اسید مقاوم باشد.

 کفش  مخصوص آتش کاری

زیره این کفشها باید از جنس نسوز باشند، معمولا این کفش‌ها را در صنایع ریخته‌گری استفاده می‌کنند. زیره این کفشها باید تا ۳۰۰ درجه مقاومت داشته باشند.

این نوع کفش مخصوص صنایع الکتریکی هستند و به علت سبکی در صنایع دیگر نیز می‌توان استفاده کرد.

 در کفش‌های ایمنی کامپوزیت به هیچ عنوان از آهن استفاده نشده و بجای سرپنجه فولادی از سرپنجه پلاستیکی استفاده شده، این سرپنجه‌ها علاوه بر داشتن مشخصات فنی معادل سرپنجه فولادی مزایای نیز دارد. معمولا این کفش‌ها را مهندسین در سازمانهای امنیتی می‌پوشند چون همیشه از گیت‌های بازرسی عبور می‌کنند. سبکی این کفشها باعث شده تا از محبوبیت بیشتری برخوردار باشد.

 کفش حفاری

از این نوع کفش در معادن استفاده می‌شود که همانند چکمه پلاستیک هستند و از نفوذ گل و آب به داخل کفش جلوگیری می‌کنند. کفش ارک با داشتن ۱۵ سال سابقه کار و کادری مجرب در حوزه تولید کفش ایمنی توانایی خود را برای تامین انواع کفش‌های ایمنی اعلام می‌دارد. در این میان کفش ارک علاوه بر تولید کفش‌های ایمنی در زمینه تولید کفش‌های پرسنلی و مردانه با کیفیت نیز فعالیت دارد.

کفش اردک

کفش‌های تمام چرم مردانه تولید شده از چرم گاوی زیره پی یو تزریقی و آستری بزی

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات