وان پلاس 6T روز ۲۵ مهر در هند عرضه می‌شود

سه‌شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
براساس تصویری که به‌تازگی از دعوتنامه‌ی رویداد معرفی وان‌پلاس 6T فاش شده است، این گوشی در ۲۵ مهر در هند عرضه خواهد شد.
تبلیغات

به‌تازگی تصویر دعوتنامه‌ای برای رویداد وان‌پلاس ۶ تی در هند فاش شده است که براساس آن تایید می‌شود این گوشی انتهای ماه جاری معرفی خواهد شد. تاریخ دعوتنامه ۲۵ مهرماه (۱۷ اکتبر) است و در آن به‌صورت واضح به Oneplus 6T و شعار مورد استفاده‌ی این شرکت در مراسم معرفی این گوشی با عنوان «Unlock The Speed» اشاره می‌شود. تا پیش از این برخی از گزارش‌ها خاطر نشان کرده بودند که گوشی بعدی وان‌پلاس به‌صورت جهانی در ۲۴ مهر ماه (۱۶ اکتبر) معرفی خواهد شد؛ در نتیجه از آنجایی که وان‌پلاس ظاهرا قصد دارد گوشی بعدی خود را بلافاصله پس از رونمایی جهانی برای مشتریان هندی معرفی کند، برگزاری رویدادی مخصوص این کشور در ۲۵ مهر منطقی به‌نظر می‌رسد. این دعوتنامه هرچند به نام دستگاه اشاره کرده است؛ اما اطلاعات خاصی را درباره‌ی آن افشا نمی‌کند.

OnePlus 6T Event in India

با این حال، براساس گزارشی که روز گذشته منتشر شد و کمابیش شایعات پیشین را تایید کرد، وان‌پلاس ۶ تی تا حدودی گوشی اوپو آر ۱۷ را به یاد می‌آورد و با همان بریدگی کوچک قطره‌مانند که تا حد قابل توجه‌ای از وان‌پلاس ۶ کوچک‌تر است، عرضه خواهد شد. این دستگاه از فلز و شیشه ساخته می‌شود و دو دوربین با چینش عمودی در قسمت پشت آن قرار خواهد گرفت. تاکنون شایعات متعددی به وجود حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر اشاره کرده‌اند؛ در نتیجه پشت گوشی احتمالا همچون نسل پیشین، میزبان این حسگر نخواهد بود. آمازون هند چندی پیش به‌صورت نابهنگام نام پرچمدار بعدی وان‌پلاس را تایید کرد و خود این شرکت نیز هنگام تایید این موضوع که گوشی بعدی‌اش به عنوان یک محصول انحصاری آمازون در هند عرضه خواهد شد، به صورت مستقیم به نام وان‌پلاس ۶ تی اشاره کرد.

پوستر رسمی وان‌پلاس ۶ تی

از آنجایی که وان‌پلاس ۶ تی با همان پردازنده‌ و احتمالا مقدار رم و حافظه‌ی داخلی وان‌پلاس ۶ عرضه خواهد شد، از نظر مشخصات سخت‌افزاری ارتقاء بزرگی نسبت به نسل فعلی محسوب نمی‌شود؛ اما این دستگاه به جهت استفاده از بریدگی کوچکتر، ظاهر خوشایندتری دارد و احتمالا دوربین بهبودیافته‌تری را نیز ارائه خواهد داد. اگر وان‌پلاس تصمیم گرفته باشد که مکان حسگر اثر انگشت را از پشت گوشی به زیر نمایشگر منتقل کند، این جابه‌جایی تغییر نسبتا جدید و مطلوب‌تری برای مصرف‌کنندگان خواهد بود. براساس اعلام شرکت سازنده، وان‌پلاس ۶ تی مجهز به جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون نخواهد بود؛ در نتیجه این موضوع قطعا نکته‌ای منفی برای برخی افراد به‌شمار خواهد رفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات