نخستین تصاویر رسمی از هواوی میت 20 پرو فاش شد

سه‌شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
به تازگی تصاویر رسمی هواوی میت ۲۰ پرو، پرچمدار بعدی هواوی منتشر شده است که این گوشی را با دوربین سه‌گانه و رنگ‌های مشکی، آبی و توایلایت نشان می‌دهند.
تبلیغات

وب‌سایت آلمانی WinFuture امروز سه‌شنبه، ۳ مهر ۱۳۹۷، تصاویر رسمی هواوی میت ۲۰ پرو را به همراه مشخصات کامل این گوشی منتشر کرد. هرچند این نخستین نگاه به پرچمدار تازه‌ی هواوی محسوب می‌شود؛ اما قبلاً تصاویر رندری از برادر کوچک‌تر این گوشی یعنی میت ۲۰ معمولی و همچنین ایربادهای بی‌سیم هواوی فری‌بادز ۲ پرو فاش شده بود؛ هدفونی که انتظار می‌رود هواوی آن را به همراه گوشی‌های جدیدش عرضه کند.

هواوی میت 20 پرو

همان‌طور که در تصاویر دیده می‌شود، میت ۲۰ پرو مجهز به همان ساختار دوربین سه‌گانه‌ی نسخه‌ی غیر پرو است؛ اما به‌منظور میزبانی از دوربین جلو، حسگرهای تشخیص چهره، بلندگو و احتمالا LED اعلان‌ها از بریدگی عریض‌تری بهره می‌برد. اندازه‌ی نمایشگر هنوز نامشخص است؛ اما بنا به گزارش‌ها، وضوح تصویر آن ۱۴۴۰ × ۳۱۲۰ پیکسل خواهد بود. در حالی که حسگر اثر انگشت میت ۲۰ استاندارد در قسمت پشت گوشی قرار دارد، میت ۲۰ پرو از حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر بهره خواهد گرفت. این دستگاه همچنین در سه رنگ مشکی، آبی و توایلایت عرضه می‌شود.

برجسته‌ترین بهبود پرچمدار جدید هواوی به دوربین سه‌گانه‌ی آن با برند لایکا مربوط می‌شود. وب‌سایت WinFuture اندازه‌ی گشادگی دیافراگم را از f/1.8 تا f/2.4 به همراه زوم اپتیکال ۵ برابر گزارش می‌دهد. نسخه‌ی پرو همانند میت ۲۰ معمولی مجهز به تراشه‌ی کرین ۹۸۰ است که از ترکیب ۸ هسته‌ی Cortex-A55 و Cortex-A76 آرم استفاده می‌کند.

هواوی میت 20 پرو

WinFuture همچنین خاطرنشان می‌کند که نسخه‌ی سومی از میت ۲۰ نیز وجود دارد که تاکنون جزئیاتی از آن فاش نشده است. این گوشی که با اسم رمز اورست شناخته می‌شود، یا نسخه‌ای رده‌بالا با طراحی پورشه یا مدلی با اندازه‌ی نمایشگر به‌مراتب بزرگ‌تر خواهد بود. هواوی قصد دارد سری میت ۲۰ را در ۲۴ مهر ماه (۱۶ اکتبر) در مراسمی ویژه در شهر لندن معرفی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات