اپل با اتمام فرآیند تصاحب شزم، تبلیغات را به‌طور کامل از آن حذف کرد

اپل فرآیند تصاحب شزم را با موفقیت به اتمام رساند و به‌طور کامل تبلیغات را از این اپلیکیشن حذف کرد.

اپل امروز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که فرآیند تصاحب شزم، اپلیکیشن محبوب شناسایی موسیقی را با موفقیت به اتمام رسانده است. کوپرتینونشین‌ها در آذر ۱۳۹۶ (دسامبر سال میلادی گذشته)، برنامه‌ی خود را برای تصاحب Shazam و تیم توسعه‌ی آن طی قراردادی به ارزش ۴۰۰ میلیون دلار اعلام کرده بودند.

طی یک سال گذشته فرآیند تصاحب شزم برای مدتی، به‌دلیل تحقیق و تفحص اتحادیه‌ی اروپا بر سر احتمال نقض‌شدن قانون رقابت یا آنتی‌تراست، متوقف ماند؛ اما این اتحادیه‌ در نهایت شهریور امسال (اوایل ماه جاری میلادی)، توافق بین Apple و توسعه‌دهندگان شزم را تأیید کرد.

در بیانیه‌ی اپل آنچه می‌تواند کاربران را خوشحال کند، تصمیم سران کوپرتینو جهت حذف کامل تبلیغات از شزم برای تمام کاربران این سرویس، «در آینده‌ای نزدیک» است. اولیور شوسر، قائم‌مقام واحد اپل‌موزیک درباره‌ی خبر تصاحب شزم توسط اپل می‌گوید:

اپل و شزم برای مدتی طولانی کنار هم بوده‌اند. شزم جزو نخستین اپلیکیشن‌هایی بود که در اپ استور قرار گرفت و اکنون به یکی از اپلیکیشن‌های مورد علاقه‌ی تمام علاقه‌مندان موسیقی بدل شده است. با علاقه‌ای مشترک به موسیقی و نوآوری، ما برای گردهمایی تیم‌هایمان برای ارائه‌ی راه‌هایی بهتر به کاربران جهت اکتشاف، تجربه‌ و لذت‌بردن از موسیقی هیجان‌زده هستیم.

شزم تاکنون بیش از یک میلیارد بار در سراسر دنیا دانلود شده است و در حال حاضر کاربران برای شناسایی موسیقی، روزانه ۲۰ میلیون بار از شزم استفاده می‌کنند. Shazam اکنون در پلتفرم‌های بسیاری به کاربران سرویس‌دهی می‌کند.

منبع apple

از سراسر وب

  دیدگاه
کاراکتر باقی مانده
تبلیغات

بیشتر بخوانید