محبوبیت آیفون XS Max بسیار بیشتر از آیفون XS است

دوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
مینگ‌چی کو اخیرا از محبوبیت بسیار بالای آیفون XS Max نسبت به آیفون XS خبر داده است؛ ظاهرا مدل ۲۵۶ گیگابایتی، تاکنون پر فروش‌ترین مدل آیفون ۶.۵ اینچ اپل بوده است.
تبلیغات

مینگ‌چی کو، از تحلیلگران شناخته‌شده، اخیرا در یادداشتی به بحث در مورد فروش آیفون ۱۰ اس مکس و آیفون ۱۰ اس که حدودا یک هفته از عرضه‌ی آن‌ها به‌بازار می‌گذرد، پرداخته است. وی در کنار این موضوع، اطلاعاتی را نیز در باره‌ی فروش اپل واچ سری ۴ منتشر کرده است.

این تحلیلگر مدعی است که طی هفته‌ی اخیر، میزان فروش آیفون ۱۰ اس مکس، سه تا چهار برابر بیشتر از آیفون ۱۰ اس بوده است. پس از اینکه اپل، آیفون‌های OLED خود را در سه‌مدل ۶۴، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی عرضه کرد، کو ادعا کرد که مدل ۲۵۶ گیگابایتی، محبوب‌ترین مدل آیفون‌های جدید بوده است. مینگ‌چی کو می‌گوید که احتمالا یکی از دلایل فروش کم مدل ۵۱۲ گیگابایتی، تولید محدود آن بوده است.

ظاهرا کاربران اپل، بیشتر به خرید رنگ‌های طلایی و و خاکستری فضایی (Space Gray) رغبت نشان داده‌اند. کو پیش‌بینی کرده است که میزان فروش iPhone XS Max طی نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۸ میلادی ۵ تا ۱۰ درصد افزایش یابد؛ وی به‌طور خاص به فصل تعطیلات اشاره کرده و مدعی شده است که آیفون‌های جدید اپل و به‌خصوص مدل ۶.۵ اینچی، شاهد فروش بالایی در این فصل خواهند بود.

در کنار این‌ها، پیش‌بینی می‌شود که اکثر کاربران اپل به‌جای خرید آیفون‌های OLED، تا ماه آینده منتظر بمانند تا آیفون XR به‌صورت رسمی روانه‌ی بازار شود؛ این گوشی ۷۴۹ دلاری که به پردازنده‌ی قدرتمند A12 بایونیک تجهیز شده، از نمایشگری LCD بهره می‌برد. 

گرچه میزان فروش آیفون XS کمتر از حد انتظار بوده است؛ با این‌وجود عملکرد خوب آیفون XS مکس توانسته تا حدی این کمبود را جبران کند و همانطور که پیش‌تر در زومیت خوانده بودید، میزان فروش آیفون‌های جدید با عرضه‌ی آیفون ۱۰ آر، افزایش چشم‌گیری خواهد داشت.

کو در بخش پایانی یادداشتش گفته است که میزان فروش اپل واچ سری ۴ فراتر از حد انتظار بوده و وی پیش‌بینی می‌کند که فروش این ساعت هوشمند تا پایان سال ۲۰۱۸، به ۱۸.۵ تا ۱۹.۵ میلیون دستگاه برسد. 

دیدگاه‌های خود را در این رابطه با کاربران زومیت در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات