خرید آسان و بی‌دردسر از بزرگترین فروشگاه اینترنتی دنیا

دوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
از زمانی که اینترنت وارد دنیای ما شد، رفته‌رفته بسیاری از جنبه‌های زندگی‌مان تحت‌تأثیر قرار گرفت. اینترنت در بسیاری از مشاغل، پرداخت‌ها، امور بانکی و حتی نحوه خرید کردن ما انقلابی عظیم ایجاد کرده است.
تبلیغات

به جرأت می‌توانیم بگوییم اگر اینترنت نباشد، زندگی برای بسیاری از ما خیلی سخت می‌شود! یکی از بزرگترین و مهم‌ترین خدمات اینترنت، خرید کالا به‌شکل آنلاین است.

این کار مزایای زیادی دارد که سبب می‌شود بسیاری از مردم دیگر حتی فکر خرید به شیوه سنتی را از سرشان بیرون کنند. برخی افراد آن‌قدر سرشان شلوغ است که وقت ندارند در پاساژها و فروشگاه‌ها برای پیدا کردن محصولات موردنظرشان پرسه بزنند. برخی دیگر حوصله شلوغی و پشت ترافیک ماندن و تحمل ازدحام مردم در مراکز خرید یا مغازه‌ها را ندارند. یک سری هم از تنبلی زیاد حالِ قدم‌زدن ندارند! برای همه این افراد، هیچ چیز بهتر از این نیست که پشت سیستم بنشینند، با چند کلیک محصول‌شان را سفارش بدهند و سپس درب منزل تحویلش بگیرند. البته خرید آنلاین مزایای دیگری هم دارد؛ مثلا می‌توان قیمت‌ها را به‌راحتی مقایسه و بهترین قیمت را انتخاب کرد.

از طرفی فروشگاه‌های اینترنتی معمولا کالاها را ارزان‌تر از فروشگاه‌های سنتی عرضه می‌کنند که حتی با وجود هزینه ارسال باز هم مقرون‌به‌صرفه‌تر خواهد بود. به دلیل همین مزایای زیاد، فروشگاه‌های اینترنتی بزرگی مانند آمازون در جهان با موفقیت زیادی روبه‌رو شدند.

خرید آسان و بی‌دردسر از بزرگترین فروشگاه اینترنتی دنیا

خرید از آمازون چگونه انجام می‌شود؟

آمازون یکی از بزرگترین و معروف‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی در جهان است و کمتر کسی هست که تا به امروز نام این وب‌سایت را نشنیده باشد. تنوع محصولات و خدمات ارزنده آمازون سبب محبوبیت بیش‌ازحد آن شده است، به‌طوری‌که درصد بالایی از مردمِ جهان برای خرید اینترنتی قبل از هر سایت دیگری اول سری به آمازون می‌زنند! در آمازون از شیر مرغ تا جان آدمیزاد پیدا می‌شود. بسیاری از کتاب‌ها، محصولات صوتی تصویری و فیلم‌هایی که نایاب هستند را می‌توان در این سایت پیدا کرد.

همچنین بسیاری از محصولات آن کاملا منحصربه‌فرد هستند و هیچ کجا مشابه آنها وجود ندارد؛ زیرا این محصولات مستقیما از سوی استارتاپ‌ها عرضه شده‌اند و در اصل محصولاتی ابتکاری و جدید هستند. به‌تازگی در آمازون بخش جداگانه‌ای هم برای اجناس دست‌دوم راه‌اندازی شده است.

خرید از آمازون بسیار آسان است و خدمات تحویل محصولات به مشتری سریع و مطمئن انجام می‌شود. شرح هر محصول کاملا دقیق است و مشتری کاملا متوجه می‌شود چه‌چیزی را دارد می‌خرد. آمازون تمام محصولات را آزمایش می‌کند و اجازه نمی‌دهد محصولات آسیب‌دیده یا مشکل‌دار در این سایت عرضه شوند. با این حال، پس از تحویل محصول در صورت هر گونه مشکل کل مبلغ را برمی‌گرداند.

محصولات آمازون به تمام جهان ارسال می‌شود و در بعضی مناطق شعبه دارد. اما متأسفانه برای ما ایرانی‌ها امکان خرید مستقیم از آمازون وجود ندارد و به همین دلیل باید از شیوه غیرمستقیم برای این کار استفاده کنیم. برای همین منظور، در حال حاضر سایت‌های خوبی راه‌اندازی شده‌اند که کار خرید از آمازون را به جای ما انجام می‌دهند.

خرید آسان و بی‌دردسر از بزرگترین فروشگاه اینترنتی دنیا

خرید از آمازون با ایگرد، راحت‌تر از آب خوردن!

سایت ایگرد یکی از سایت‌های معتبر خرید از آمازون است که تجربه یک خرید راحت، ارزان و مطمئن را برایتان به ارمغان می‌آورد. کافی است محصول موردنظرتان را از آمازون سفارش بدهید و بقیه کار را به ایگرد بسپارید. ایگرد در کمترین زمان ممکن، محصول را درب منزل‌تان تحویل می‌دهد!

روش کار بسیار آسان است. قبل از هر چیز در ایگرد یک حساب کاربری درست کنید. برای این‌کار روی آدمک گوشه سمت راست سایت کلیک کنید و اطلاعات‌تان را وارد کنید. وارد سایت آمازون شوید و هر چه را دوست دارید در آن جستجو و انتخاب کنید، لینک آن را از بالای صفحه کپی کنید و به ایگرد بدهید. با این کار، مشخصات محصول مورد نظرتان را در ایگرد هم خواهید دید. پس از آن باید وارد حساب کاربری شوید و مبلغ مورد نظر را به‌شکل اینترنتی پرداخت کنید. تمام!

اگر با این توضیحات هنوز هم به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، مراحل سفارش از آمازون و کار با سایت ایگرد به طور کامل در یک ویدیوی آموزشی نشان داده شده است. می‌توانید با تماشای این ویدیو مراحل کار را خوب یاد بگیرید.

زمان تحویل محصول از سوی سایت مشخص شده است و دقیقا در موعد مقرر به شما تحویل داده می‌شود. حمل محصول بسیار سریع و به شیوه مطمئن انجام می‌شود و گارانتی هم دارد؛ یعنی اگر به احتمال ضعیف مشکلی برای سفارش‌تان به وجود آمده باشد یا آسیب‌دیدگی پیدا کند، پول‌تان را به‌طور کامل به شما پس می‌دهند.

یکی از گزینه‌های عالی در سایت ایگرد این است که اگر زمانی از یک محصول خوشتان آمد و قیمت آن خیلی گران بود، می‌توانید همین مراحل سفارش را انجام بدهید؛ اما در مرحله آخر به جای اضافه کردن به سبد خرید، روی دکمه گوش به زنگ کلیک کنید. با کلیک روی این دکمه، هر وقت محصول موردعلاقه شما تخفیف بخورد، ایگرد بلافاصله خبرتان می‌کند. از این بهتر هم می‌شود؟!

سایت ایگرد علاوه بر خدمات خرید، یک وبلاگ جذاب هم دارد که درباره آمازون و محصولات آن مطالب مفیدی را در اختیارتان قرار می‌دهد. به عنوان مثال اگر می‌خواهید هدیه‌ای خاص برای کسی بخرید و هیچ ایده‌ای ندارید، می‌توانید در این وبلاگ برخی از محصولات جالب و هیجان‌انگیز آمازون را با تصاویر باکیفیت مشاهده کنید. لینک‌های مربوط به هر محصول هم در آن قرار داده شده‌اند که می‌توانید با کلیک روی آن مستقیم به صفحه مرتبط در آمازون بروید و رنگ‌ها و انواع دیگر آن را ببینید.

جایی‌که مرزها برداشته می‌شوند

شاید تا چند وقت پیش خرید از آمازون برای خیلی‌هامان یک رویا بود. سفارش غیرمستقیم هم به دلیل واسطه‌های زیاد بسیار پرهزینه بود و یک خرید بسیار ارزان از آمازون با چندبرابر قیمت به دستمان می‌رسید! سایت ایگرد با ارائه خدمات عالی و کاهش هزینه‌ها تا حد امکان، توانسته است این محدودیت را از سرِراه کاربران ایرانی بردارد و تجربه خریدی مطمئن و آسان را به آنها عرضه کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات