تصویر جدیدی از هواوی میت 20 پرو فاش شد

یک‌شنبه ۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
تصویر جدید فاش‌شده از میت ۲۰ پرو هواوی، طراحی ظاهری آن را به‌خوبی نشان می‌دهد.
تبلیغات

براساس آخرین اخبار منتشرشده، انتظار می‌رود میت ۲۰ پرو هواوی به‌همراه نسخه‌ی استاندارد میت ۲۰، در تاریخ ۱۶ اکتبر برابر با ۲۴ مهرماه به‌صورت رسمی معرفی شود. پیشتر نیز گفته شده بود که میت ۲۰ هواوی ۲۴ مهرماه در لندن رونمایی می‌شود.

ظاهرا مهرماه امسال، شاهد رونمایی‌های متعددی از گوشی‌های هوشمند برندهای مختلف خواهیم بود. تاکنون تصاویر فاش‌شده‌ی بسیاری از گوشی‌های هوشمندی که هنوز معرفی نشده‌اند، به‌اشتراک گذاشته شده است و به‌نظر می‌رسد این روند تا روز رونمایی این گوشی‌های هوشمند ادامه داشته باشد. 

میت 20 پرو هواوی

آخرین تصویر فاش‌شده‌ی میت ۲۰ پرو هواوی توسط SlashLeaks به‌اشتراک گذاشته شده است. قاب آبی سیلیکونی میت ۲۰ پرو به‌خوبی در تصویر دیده می‌شود. در تصویر دیگری از میت ۲۰ پرو، نمایشگر همیشه روشن آن، به‌همراه تاریخ و ساعت و اطلاعات دیگری نشان داده شده است. در پنل پشتی نیز می‌توانید طراحی دوربین سه‌گانه‌‌ی آن را با پیکربندی مربع‌شکل مشاهده کنید. پیشتر نیز ویدئوی جدیدی از هواوی میت ۲۰ پرو، طراحی ماژول دوربین مربع شکل آن را به‌نمایش گذاشته بود. در خبر دیگری نیز تایید شد که هواوی میت ۲۰ پرو، از طراحی مربعی شکل ماژول دوربین بهره می برد.

به‌نظر می‌رسد براساس آخرین تصاویر فاش‌شده، ظاهرا میت ۲۰ پرو بدون بریدگی بالای نمایشگر (ناچ)‌ کوچک قطره‌ای شکل معرفی خواهد شد. پیشتر گفته شده بود که هواوی میت ۲۰ با بریدگی بالای نمایشگر برای قرار گرفتن سنسورها فناوری تشخیص چهره به بازار عرضه خواهد شد. جزئیات دقیق‌تر از بریدگی بالای نمایشگر میت ۲۰ پرو هواوی در تصویر فاش‌شده جدید نیز به‌نمایش گذاشته شده بود.

همچنین خبرهایی مبنی بر اینکه Mate 20 و Mate 20 Pro از اسکنر اثر انگشت ادغام‌شده با نمایشگر بهره می‌برند، منتشر‌ شده بود. در تصویر فاش‌شده‌ی جدید، هیچ‌گونه بریدگی برای اسکنر اثر انگشت در پنل پشتی دیده نمی‌شود، که تاییدکننده‌ی وجود اسکنر اثرانگشت زیر نمایشگر است. از سوی دیگر، به‌نظر می‌رسد گوشی‌های هوشمند بعدی Huawei از فناوری شارژ بی‌سیم بهره خواهند برد و تصاویر فاش‌شده‌ نیز این خبر را تایید می‌کنند.

پیشتر، SlashLeaks تصاویری از NM card میت ۲۰ پرو به‌اشتراک منتشر کرده بود که تایید می‌کرد هواوی فرمت طراحی کارت حافظه‌ی استاندارد خود را حفظ کرده است. در صورتی‌که کاربران تمایل داشته باشند ظرفیت داخلی حافظه‌ی گوشی خود را افزایش دهند، هواوی این امکان را در اختیار آنها قرار می‌دهد و به آنها کارت حافظه می‌فروشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات