سرویس استریم اپل شامل محتوای بزرگسالانه نخواهد بود

یک‌شنبه ۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
چهره استیو جابز روی لوگو اپل
گزارشات اخیر حاکی از آن هستند که اپل قصد دارد محتواهای سرویس استریم خود را عاری از هرگونه صحنه‌های غیراخلاقی یا خشونت‌آمیز کند.
تبلیغات

وب‌سایت معتبر وال‌استریت ژورنال ساعاتی پیش در گزارشی مفصل به‌ انتشار برخی جزئیات مربوط به سرویس استریم فیلم و سریال اپل (که هنوز به‌صورت رسمی معرفی نشده است) پرداخت. این وب‌سایت در گزارشش آورده است که اهالی کوپرتینو، تاکید ویژه‌ای روی نبود محتوای جنسی و آثاری که شامل حرف‌های رکیک و سکانس‌های خشن هستند، دارند.

وال‌استریت ژورنال مدعی است که تیم کوک، مدیرعامل اپل، اخیرا شخصا به‌ تماشای سریال Vital Signs نشسته و عکس‌العملی منفی نسبت به آن نشان داده است. سریال یادشده، داستان زندگی Dr. Dre (از خوانندگان رپ آمریکایی) را به‌تصویر می‌کشد. اپل دو سال پیش (۲۰۱۶)، حق پخش این اثر را خریداری کرد؛ اما ظاهرا وقتی تیم کوک در سال ۲۰۱۷ این سریال را تماشا کرده، به جیمی آیوین، مدیر اجرایی اپل موزیک، گفته است که این سریال بیش از حد دارای محتوای خشونت‌آمیز است و اجازه‌ی پخش شدن آن را از سرویس استریم اپل نمی‌دهد.

Apple اعلام کرده است که برنامه‌های بزرگی برای تولید محتوای اختصاصی دارد. این شرکت اخیرا دو مدیر اجرایی هالیوود را به‌منظور نظارت روی پروژه‌ی استریمش، به‌استخدام خود درآورده است؛ در ضمن بد نیست بدانید که اهالی کوپرتینو، بودجه‌ای معادل یک میلیارد دلار را برای سرویس استریم‌شان در نظر گرفته‌اند تا بتوانند محتوایی اورجینال تولید کنند.

از جمله آثاری که گفته می‌شود قرار است از طریق سرویس استریم اپل پخش شوند، می‌توان به ریبوت سریال Amazing Stories اثر استیون اسپیلبرگ، یک سریال در مورد فضای خارج از زمین به نویسندگی رونالد مور، یک سریال درام با حضور ستارگانی چون ریس ویترسپون و جنیفر آنیستون و... اشاره کرد.

وال‌استریت ژورنال در ادامه گزارشش مدعی شده است که اپل ترجیح می‌دهد محتواهای خانوادگی را برای طیف وسیع طرفداران این سبک فیلم و سریال، تولید و پخش کند. این شرکت همچنین در تلاش است تا در فیلم و سریال‌هایش از پرداختن به مسائل سیاسی و جنجالی، خودداری کند؛ در حقیقت، تنها تعداد انگشت‌شماری از فیلم و سریال‌های این سرویس، با درجه‌ی سنی TV-MA تولید خواهند شد.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا رویکرد اپل برای تولید فیلم و سریال را می‌پسندید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات