تصاویر جدیدی از گوگل پیکسل 3 ایکس ال منتشر شد

شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی تصاویر رسمی جدیدی از گوگل پیکسل ۳ ایکس ال منتشر شده است که شایعات قبلی در مورد بریدگی در صفحه‌نمایش را تایید می‌کنند.
تبلیغات

اخبار و شایعات پیرامون پرچمداران جدید گوگل، ماه‌هاست که بخش زیادی از فضای مجازی را به‌ خود اختصاص داده است. در آخرین تصاویر منتشرشده از گوگل پیکسل ۳ ایکس ال، شاهد نسخه‌ای سفیدرنگ از این گوشی هستیم که اغلب شایعات قبلی پیرامون بریدگی یا ناچ در صفحه‌نمایش این محصول را تایید می‌کند.

طبق تصاویر تازه منتشرشده و موارد افشاشده‌ی پیشین، Google Pixel 3 XL از طراحی مشابه نسل گذشته خود در بخش پشت گوشی بهره می‌برد. گوگل در طراحی بدنه این گوشی از شیشه، آلومینیوم و پلاستیک استفاده کرده و همچنان سبک طراحی ساده خود را حفظ کرده است. در بخش پشتی گوشی، دوربین اصلی با بیرون‌زدگی اندک و فلاش به همراه میکروفون دیده می‌شود. حسگر اثر انگشت نیز کمی پایین‌تر از دوربین اصلی و در میان بدنه به‌کار رفته است. با نگاهی به بخش پایینی این گوشی لوگوی معروف G، معرف برند گوگل خودنمایی می‌کند.

خوشبختانه Google در طراحی پیکسل ۳ ایکس ال، حاشیه‌های صفحه‌نمایش را کاهش داده تا شاهد طراحی به‌روزتری از پرچمدار این شرکت باشیم. در بخش جلویی گوشی دوربین دوگانه سلفی و اسپیکرهای استریو در بالا و پایین محصول دیده می‌شود. همچنین کلید فیزیکی پاور در سمت راست و شیار سیم‌کارت نیز در بخش پایینی گوشی قرار دارند. متاسفانه این گوشی هم مانند نسل قبل از درگاه ۳.۵ میلی متری صدا بهره نمی‌برد و کاربران باید از تبدیل USB نوع C یا هدفون بلوتوثی استفاده کنند.

احتمال می‌رود که افشای تصاویر و اخبار پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال طبق برنامه‌ریزی بلندمدت گوگل و با هدف بازاریابی این محصولات انجام شده باشد. با تمامی این تفاسیر، باید تا زمان رونمایی رسمی از پرچمداران گوگل در تاریخ ۹ اکتبر منتظر بمانیم تا از تایید یا تکذیب شایعات مطلع شویم.

نظر شما عزیزان پیرامون شایعات گوگل پیکسل ۳ ایکس ال چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات