اپل با پیش‌بینی فروش بالاتر آیفون XR، سفارش تولید آن را افزایش داد

پنج‌شنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
گزارش‌ها حکایت از آن دارند که اپل با پیش‌بینی فروش بالای آیفون XR، قبل از آغاز عرضه‌، حجم سفارش تولید آن را افزایش داد.
تبلیغات

در حالی که تا آغاز عرضه‌ی آیفون XR یک ماه باقی مانده؛ اما گزارش‌ها از منابع نزدیک به زنجیره‌ی تأمین، حکایت از آن دارند که اپل با پیش‌بینی فروش بالاتر آیفون LCD خود، سفارش تولید این گوشی هوشمند را افزایش داده است.

وب‌سایت Digitimes در گزارشی مدعی است که عرضه‌ی آیفون اقتصادی اپل، براساس پیش‌بینی‌ها در ماه اکتبر به ۲۰ میلیون دستگاه خواهد رسید؛ بدین ترتیب کوپرتینونشین‌ها ترکیب تولیدات آیفون را تا ماه دسامبر تنظیم می‌کنند. در گزارش دیجی‌تایمز چنین آمده است:

براساس پیش‌بینی‌ها، شتاب عرضه‌ی iPhone XR تا اواسط سال ۲۰۱۹ ادامه خواهد داشت؛ چرا که به‌گفته‌ی‌ منابع نزدیک به زنجیره‌ی تأمین اپل، اخیرا نسبت سفارش آیفون XR نسبت به کل سفارش‌های مربوط به آیفون‌های جدید برای ماه دسامبر به بیش از ۵۰ درصد افزایش یافته است.

از آنجایی که ثبت پیش‌سفارش برای آیفون XR کماکان آغاز نشده است؛ بنابراین اپل اطلاعاتی دقیق به تفکیک مدل‌ها نخواهد داشت؛ اما با توجه وضعیت پیش‌سفارش آیفون XS و آیفون XS Max، می‌تواند وضعیت تقاضا برای آیفون XR را پیش‌بینی کند.

Apple همچنین از بررسی وب‌سایت‌های مختلف نیز آگاهی خواهد داشت، حتی اگر به تعدادی از موارد منتخب آن‌ها اشاره کند. اغلب متخصصانی که آیفون‌های جدید را بررسی کرده‌اند، به کاربران آیفون ۱۰ توصیه می‌کنند تا به‌جای خریداری آیفون ۱۰ اس، در انتظار عرضه‌ی آیفون ۱۰ آر باشند.

پیش‌بینی می‌شود که قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت در آیفون XR به فروش این محصول در چین کمک بسیاری خواهد کرد؛ حتی اگر برچسب قیمتی ۷۴۹ دلاری آیفون اقتصادی اپل از بسیاری از پرچمداران اندرویدی چین بالاتر باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات