ایرفون‌های بی‌سیم آتی هواوی با قرارگیری روی میت 20 شارژ می‌شوند

پنج‌شنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
احتمالا نسل بعدی ایرفون‌های بی‌سیم هواوی موسوم به FreeBuds، با قرارگیری روی میت ۲۰ به‌صورت بی‌سیم شارژ خواهند شد.
تبلیغات

اوایل سال جاری میلادی، هواوی در کنار P20 و P20 Pro، هدفون‌های بی‌سیمی موسوم به FreeBuds را با هدف رقابت با ایرپادهای اپل رونمایی کرد. اگرچه روی کاغذ، ایده‌ی چنین هدفون بی‌سیمی بسیار خوب به‌نظر می‌رسید؛ اما به‌زعم بسیاری از کاربران، فری‌بادهای هواوی محصول قابل اتکایی نبود. از آن زمان هواوی به‌سختی در حال کار روی نسخه‌ی بهبودیافته‌ی هدفون‌ بی‌سیم خود بود؛ محصولی که قرار است ماه آینده با نام FreeBuds 2 Pro معرفی شود.

گفته می‌شود که چینی‌ها در نسل جدید فری‌باد، ابعاد کلی هدفون‌ها و نیز بخش تو‌گوشی آن را کاهش داده‌اند؛ در حقیقت هواوی با کنار گذاشتن طراحی نسل پیشین، فری‌باد ۲ را از نو طراحی کرده‌ است و این بار خبری از توگوشی‌های سیلیکونی نیست. علاوه‌بر ظاهر جدید، FreeBuds 2 Pro از پروتکل Hi-Res Wireless Audio نیز برای ارائه‌ی تجربه‌ی شنیداری بهبودیافته پشتیبانی خواهد کرد.

گالری تصاویر منتسب FreeBuds 2 Pro هواوی

Huawei FreeBuds 2 Pro
Huawei FreeBuds 2 Pro
Huawei FreeBuds 2 Pro
Huawei FreeBuds 2 Pro
Huawei FreeBuds 2 Pro
Huawei FreeBuds 2 Pro
Huawei FreeBuds 2 Pro
Huawei FreeBuds 2 Pro

فری‌بادهای جدید Huawei نقش یک هدست و ابزاری برای برقراری ارتباط با گوگل اسیستنت را نیز در زمان اتصال به گوشی‌های هوشمند را ایفا خواهد کرد؛ این قابلیت از طریق سنسور استخوان جدید به‌کاررفته در FreeBuds 2 Pro عملکرد مناسبی خواهد داشت؛ چرا که به‌لطف سنسور یادشده، ایرفون نسل دومی هواوی می‌تواند از طریق رسانش استخوانی، صدای کاربر را بهتر از گذشته تشخیص دهد.

همانند فری‌بادهای ابتدایی، نسل دوم ایرفون‌های بی‌سیم هواوی نیز از کیس شارژ بهره خواهند برد؛ البته مهندسان این شرکت چینی، تغییراتی در کیس فری‌بادهای جدید ایجاد کرده‌اند. نخست اینکه ظاهر کیس‌های جدید، بیش از گذشته به کیس شارژ ایرپادهای اپل شباهت دارد. نکته‌ی دوم، اضافه‌شدن شارژ بی‌سیم به کیس شارژ Huawei است؛ این کیس علاوه‌بر آنکه با استاندارد شارژ Qi سازگاری دارد، می‌توان آن را با قرار دادن روی پنل پشتی میت 20 و میت 20 پرو شارژ کرد.

ایرفون‌های بی‌سیم FreeBuds 2 Pro‌ هواوی به‌همراه هواوی میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو طی رویداد ۱۶ اکتبر (۲۴ مهر) در لندن معرفی خواهند شد. در حال حاضر مشخص نیست که چینی‌ها چه تاریخی را برای عرضه‌ی ایرفون‌های جدید خود در نظر گرفته‌اند؛ اما پیش‌بینی‌ می‌شود که قیمت این محصول بین ۱۵۰ تا ۱۶۰ یورو (۱۷۶ تا ۱۸۷ دلار) باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات