قابلیت اسکن اطلاعات کارت ویزیت به ادوبی اسکن اضافه شد

چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
اپلیکیشن ادوبی اسکن امروز به‌روزرسانی جدیدی دریافت کرد که طی آن قابلیتی جدید برای انتقال آسان اطلاعات کارت ویزیت به گوشی به این اپلیکیشن افزوده شد.
تبلیغات

حتما برای شما نیز پیش آمده است که کسی کارت ویزیت، اطلاعیه‌ی مراسم یا چیزی مانند آن را به شما می‌دهد و شما در عین نیاز به شماره‌های نوشته‌شده روی آن از ذخیره کردن آن‌ها در گوشی خود طفره می‌روید. دلیل این کار بی‌ارزش بودن آن شماره ‌تماس نیست؛ بلکه این حقیقت است که وارد کردن و انتقال تک تک شماره‌ها و اطلاعات از برگه‌ی کاغذی به گوشی کار وقت‌گیر و خسته‌کننده‌ای است. در واقع، مشکل تمامی کارت ویزیت‌ها این است که کاغذی هستند.

به‌روزرسانی امروز شرکت ادوبی برای ادوبی اسکن (Adobe Scan) قابلیت‌های فوق‌العاده‌ی این اپلیکیشن را وسعت بخشیده است و حالا کافی است کارتی را که دریافت می‌کنید توسط این اپلیکیشن در گوشی iOS یا اندرویدی خود اسکن کنید تا به‌سرعت به شکل یک مخاطب با قابلیت به اشتراک‌گذاری ذخیره شود. بنابراین، کاربران ادوبی اسکن از امروز می‌توانند با دریافت آخرین نسخه‌ی این اپلیکیشن بدون نیاز به تایپ تک تک اطلاعات یک کارت ویزیت، آن را از طریق اسکن کردن در گوشی خود وارد کنند.

ادوبی اسکن به کمک فناوری فوق هوشمند هوش مصنوعی Adobe Sensei به سرعت کارت ویزیتی که در دست شما قرار دارد را شناسایی می‌کند و ضمن تصحیح قاب و رنگ تصویر، با استفاده از فناوری تبدیل تصویر به متن (OCR) نوشته‌ها و شماره‌های موجود را از آن استخراج می‌کند. ادوبی اسکن در فرآیند اصلاح تصویر چنانچه انگشت شما روی کارت قرار داشته باشد آن را از تصویر حذف می‌کند.

پس از پایان اسکن، کافی است روی دکمه‌ی Save Contact که در این به‌روزرسانی افزوده شده است بزنید تا به‌صورت خودکار نام، شماره تماس و نشانی ایمیل موجود در کارت به همراه تصویری از کارت در مخاطبین شما ذخیره شود. ویدیوی زیر نحوه‌ی کار با قابلیت جدید ادوبی اسکن را نمایش می‌دهد.

با این حساب، می‌توانید همواره یک اسکنر و ریدر را همراه خود داشته باشید و به محض دریافت کارت ویزیت از کسی، آن را اسکن کرده و دکمه Save Contact را بزنید؛ سپس خیلی مؤدبانه کارت را به شخص برگردانید. با این کار ضمن صرفه‌جویی در مصرف کاغذ، کیف و میز کار شما مملو از کارت‌های کاغذی مختلف نخواهند شد.

نظر شما در مورد قابلیت جدید ادوبی اسکن چیست؟ آیا از نظر شما این ویژگی جدید مفید و کاربردی به نظر می‌رسد؟ دیدگاه‌های خود را با زومیت به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات