اگر به فکر خرید موبایل سامسونگ هستید، بخوانید

یک‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
با وجود اینکه نوسان دلار باعث افزایش ناگهانی قیمت گوشی‌های هوشمند شده، اما می‌توان با جستجویی در سایت دیوار، گوشی‌های هوشمند با قیمتی مناسبی را پیدا کرد.
تبلیغات

اسمارت فون یا همان گوشی هوشمند حالا دیگر جزو ملزومات زندگی هر کسی است. بر خلاف برند اپل که آیفون‌هایش فقط برای پولدارها تولید می‌شود، بازار رقابت بین کمپانی‌های سازنده اندروید حسابی داغ است. هوآوی، ال جی و سامسونگ جزو پرفروش‌ترین برندها در کشور عنوان می‌شوند. با این وجود هر کس که یک بار از سامسونگ استفاده کرده باشد، می‌داند که تلفن‌های همراه سامسونگ یک چیز دیگر هستند و حتی مدل‌های کارکرده آن همچنان قابل اطمینان‌اند. در سایت دیوار نیز خرید گوشی موبایل سامسونگ در مقایسه با دو رقیب دیگر، بیشتر در بورس است. با پولی حدود یک میلیون تومان می‌توان کدام مدل سامسونگ را صاحب شد؟ با بودجه‌ای در حدود دو الی سه میلیون تومان چه؟ برای یافتن پاسخ‌ این پرسش‌ها، به سایت دیوار به عنوان مرجع خرید و فروش دست دوم سری می‌زنیم؛ جایی که حتی نایاب‌ترین اسمارت فون‌های این برند هم موجودی دارند.

تا یک میلیون تومان

شاید تصور کنید با یک میلیون تومان، دستتان برای خرید تلفن همراه بسته باشد و گزینه‌های پیش رویتان چندان متنوع نباشد؛ اما سخت در اشتباهید. در سایت دیوار خرید گوشی موبایل سامسونگ با قیمتی کمتر از یک میلیون تومان حدود 100 آگهی دارد. به عنوان مثال موبایل A5  در این سایت ۸۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. اگر به دنبال مدل آکبند این گوشی باشید، ممکن است با قیمتی حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان آن را پیدا کنید یا اصلا پیدا نکنید؛ A5 در حال حاضر در رده تلفن‌های همراه نایاب قرار می‌گیرد. همچنین در آگهی دیگری، گلکسی J5 Prime به قیمت یک میلیون تومان به فروش می‌رسد. به گفته فروشنده ایراد این تلفن همراه یک لکه روی ال سی دی است ولی همچنان گارانتی دارد.

گوشی سامسونگ

یک تا دو میلیون تومان

چنانچه بودجه مورد نظر شما برای تعویض تلفن همراهتان در حدود دو میلیون تومان باشد، می‌توانید به گزینه‌های نو یا کارکرده‌های مدل بالا فکر کنید. J7 Prime یکی از تلفن‌های همراه سامسونگ است که در یکی دو سال اخیر فروش خوبی داشت. این تلفن همراه در یکی از آگهی‌های سایت دیوار یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. فروشنده که خودش صاحب مغازه است در ادامه ذکر کرده این موبایل کاملا نو و تا به حال از آن استفاده نشده است. نمونه‌های دست دوم J7 Prime  نیز قیمت‌هایی بین یک میلیون و ۲۰۰ تا یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در دیوار به فروش می‌رسد. A7 2016 در حد نو نیز در این سایت ۲ میلیون تومان به حراج گذاشته شده است. آکبند این تلفن همراه در حال حاضر قیمتی حدود ۳ میلیون تومان دارد.

۲ تا ۳ میلیون تومان

A8 2017, Note 5, S7  و ... گزینه‌هایی است که با پولی در حدود ۲ تا ۳ میلیون تومان در میان آگهی‌های خرید گوشی موبایل سامسونگ می‌توانید از دیوار برای خود نشان کنید. S7 در این سایت در یک آگهی به قیمت ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. به ادعای فروشنده این تلفن همراه هیچ‌گونه خط و خشی ندارد و از نظر سخت افزار کاملا سالم است. A8 2017 با حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت، گلد و در حد نو ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. تمامی این مدل‌ها جزو اسمارت فون‌هایی هستند که در ماه‌های اخیر به بازار آمده‌اند و جزو بهترین گوشی‌های موبایل سامسونگ ارزیابی می‌شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات