اپل در ویدیو تبلیغاتی آیفون XS و آیفون XS Max بر ابعاد نمایشگر تمرکز دارد

یک‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
اپل در اولین ویدئوی تبلیغاتی آیفون XS و آیفون XS Max منتشرشده در یوتیوب به نام Illusion، بیش از هر ویژگی دیگری روی ابعاد نمایشگر توجه نشان می‌دهد.
تبلیغات

اپل در تاریخ ۱۲ سپتامبر برابر با ۲۱ شهریورماه گوشی‌های هوشمند آیفون XS و آیفون XS مکس را در مراسمی باشکوه معرفی کرد. ویدئوی تبلیغاتی مربوط به گوشی‌های هوشمند آیفون ۱۰ اس و آیفون ۱۰ اس مکس برای اولین بار در رویداد رونمایی، به‌نمایش گذاشته شد.

بیش از آنکه اپل در ویدئوی تبلیغاتی خود به ویژگی‌های دیگری از گوشی‌های آیفون جدید توجه نشان دهد، تمرکز اصلی ویدئو روی ابعاد نمایشگر آیفون XS و آیفون XS Max بود.

در ویدئوی تبلیغاتی که اکنون نسخه‌ای از آن در یوتیوب منتشر‌ شده، نسخه‌ی طلایی‌رنگ گوشی‌های آیفون جدید با پس‌زمینه‌ی مشکی رنگ، جلوه‌ی خاصی به آیفون 10 اس و آیفون 10 اس مکس بخشیده است. در این ویدئو، هیچ‌گونه اطلاعاتی در مورد مشخصات و ویژگی‌های فنی گوشی‌های آیفون ۲۰۱۸ ارائه نمی‌شود. تنها نمایشگر OLED با ابعاد بزرگتر، محور اصلی ویدئوی تبلیغاتی است. حتی شعار اصلی و محوری ویدئو نیز به موضوع بزرگتر شدن ابعاد نمایشگر اشاره دارد و آن را برجسته می‌کند. شعار اپل در این ویدئو به‌صراحت بیان می‌کند: «نمایشگر بزرگ در خدمت شماست!»

آیفون XS با نمایشگر ۵.۸ اینچی، ابعاد یکسانی با گوشی هوشمند آیفون ۱۰ دارد. این در حالی است که آیفون XS Max، بزرگترین گوشی اپل، دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی است. ابعاد این گوشی در حدود ۰.۱ اینچ بزرگتر از ابعاد نمایشگر سامسونگ گلکسی نوت ۹ و در حدود ۱.۴ اینچ کوچکتر از ابعاد آیپد مینی ۴ است.  آیفون XS، نسخه‌ی بسیار سریع‌تر آیفون ۱۰ محسوب می‌شود؛ و در عین حال در برخی بازارها از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند. پیشتر نیز گفته شده بود که سیمکارت دوم در آیفون XS و XS مکس اپل تنها در ۹ کشور پشتیبانی می‌شود. از نظر عکاسی، کیفیت تصویربرداری با آیفون ۱۰ اس ارتقا پیدا کرده است و می‌تواند در نور کم، عملکرد خوبی را به‌نمایش بگذارد.

به‌لطف پردازنده‌ی A12 با بهبود قابل‌توجه موتور عصبی، قدرت پردازش گوشی آیفون جدیدبه‌صورت چشمگیری ارتقا یافته است. پس از گرفتن عکس، کاربران می‌توانند تنظیمات بوکه را روی عکس استفاده کنند. به‌جرات می‌توان گفت که آیفون XS Max، تنها از نظر ابعاد نمایشگر بزرگتر شده است و تفاوت خاصی با آیفون XS ندارد. پیش فروش آیفون XS مکس، آیفون XS و اپل واچ سری ۴ آغاز شده است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات