شیائومی با تقلید از اپل، باندل‌هایی را با نام‌های XS، XR و XS Max برای فروش گذاشت

یک‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
شرکت چینی شیائومی به‌تازگی با تقلید از مدل‌های آیفون ۲۰۱۸، باندل‌هایی را با نام‌های ۱۰ آر، ۱۰ اس و ۱۰ اس مکس برای فروش گذاشته است.
تبلیغات

آیفون‌ها به‌خصوص در کشورهایی نظیر ایران هرگز محصولاتی مقرون‌به‌صرفه به‌حساب نمی‌آمده‌اند و این موضوع امسال در رابطه با آیفون ۱۰ آر، ۱۰ اس و ۱۰ اس مکس نیز صدق می‌کند. به‌عنوان مثال در چین، جدیدترین گوشی‌های هوشمند اپل به‌ترتیب ۹۴۶، ۱۲۶۶ و ۱۳۹۷ دلار قیمت‌گذاری شده‌اند.

با این حال، ساکنان پرچمعیت‌ترین کشور دنیا به‌جز اپل، امکان انتخاب گوشی را از بین سازندگان بسیاری همچون شیائومی دارند. این شرکت چینی به‌تازگی با تقلید از نام‌گذاری آیفون‌ها، محصولاتی را با نام‌های XS، XR و XS Max برای فروش گذاشته است. Xiaomi علاوه‌بر کپی‌برداری از اسامی، باندل‌های خود را به همان قیمت آیفون‌های ۲۰۱۸ به‌فروش می‌رساند.

Xiaomi XR Bundle

باندل شیائومی ۱۰ آر: ارزان‌قیمت‌ترین پکیج شیائومی که هم‌نام آیفون میان‌رده‌ی امسال است، شامل گوشی هوشمند می ۸ اس‌ائی (با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی)، لپ‌تاپ می نوت‌بوک ایر ۱۲.۵ اینچ (با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی)، دستبند هوشمند می بند ۳ و هندزفری بلوتوث است.

Xiaomi XS Bundle

باندل شیائومی ۱۰ اس: شیائومی در پکیج ۱۰ اس، می ۸ اس‌ای را با می میکس ۲ اس (با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی) جایگزین کرده است. این باندل همچنین شامل لپ‌تاپ بزرگتر ۱۳.۳ اینچی می نوت‌بوک ایر و همان می بند ۳ و هندزفری بلوتوث است.

Xiaomi XS Max Bundle

باندل شیائومی ۱۰ اس مکس: به جای خرید آیفون ۱۰ اس مکس با حافظه‌ی ذخیره‌سازی پایه، می‌توان این پکیج شیائومی را خریداری کرد که شامل گوشی هوشمند می ۸ (با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی)، می نوت‌بوک پرو (احتمالا مدل مقرون‌به‌صرفه با پردازنده‌ی گرافیکی MX150)، می بند ۳ و یک جفت ایرباد گردنبندی بلوتوث است.

همان‌طور که می‌توان حدس زد، هر سه باندل شیائومی تنها در بازار چین عرضه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات