رگولاتوری مجوز واردات دسته‌ بی سیم بازی‌ های کامپیوتری را صادر می‌کند

شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰
مطالعه 1 دقیقه
واردات و ثبت سفارش دسته‌بازی برای بازی‌های رایانه‌‌ای یا سایر کنسول‌ها از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی صادر می‌شود.
تبلیغات

دو ماه پیش در لیست منتشرشده دولت ردیف ۱۳۳۱، واردات دسته بازی برای رایانه و کنسول‌های بازی ممنوع اعلام شد. براساس توضیحات منتشرشده، این کالاها در ردیف تعرفه‌های گروه چهارم کالای وارداتی قید شد که امکان ثبت سفارش به‌صورت رسمی نداشتند و اعلام شد که احتمال قاچاق چنین کالاهایی وجود دارد.

حالا پس از گذشت دو ماه اعلام شده که واردات دسته‌بازی در صورت داشتن قابلیت برقراری ارتباط رادیویی بی‌سیم شامل بلوتوث، Wifi، سیم‌کارت، GPS یا هر نوع ارتباط رادیویی، منوط به دریافت مجوز از رگولاتوری است.

در همین راستا وزارت صنعت، معدن و تجارت نامه‌ای به سازمان‌های خود در استان‌ها ارسال کرده است. متن نامه به شرح زیر است:

به پیوست تصویرنامه شماره 100/30091 مورخ 1397/05/06 سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در خصوص دسته بازی برای بازی با رایانه یا سایر کنسول‌های بازی ارسال و به اطلاع می‌رساند؛ ثبت سفارش و واردات دسته‌بازی برای بازی با رایانه‌ یا سایر کنسول‌های بازی» در صورت داشتن قابلیت برقراری ارتباط رادیویی بی‌سیم (اعم از BIuetooth.Wifi سیسم‌کارت، GPS و یا هر نوع ارتباط رادیویی و یا بدون سیم دیگر) با شماره تعرفه (95045010) منوط به اخذ مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می‌باشد. خواهشمند است مراتب را یادداشت و به متقاضیان اطلاع‌رسانی گردد.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات