با گوشی‌های پرچمدار سامسونگ گلکسی اس 7 به بعد، فورتنایت بازی کنید

پنج‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۶
مطالعه 1 دقیقه
کاربران گوشی‌های هوشمند پرچمدار گلکسی اس ۷ به بعد می‌توانند بازی فورتنایت را روی گوشی هوشمند خود بازی کنند.
تبلیغات

دقایقی قبل سامسونگ در رویدادی بزرگ، گلکسی نوت ۹ را رسما معرفی کرد. در مراسم رونمایی آخرین پرچمدار سامسونگ اعلام شد که نه تنها دارندگان گلکسی نوت ۹ می‌توانند تجربه‌ای فوق‌العاده از بازی فورتنایت داشته باشند، بلکه تمامی کاربران گوشی‌های هوشمند پرچمدار سامسونگ از گلکسی اس ۷ به بعد می‌توانند با گوشی اندرویدی خود، فورتنایت بازی کنند.

اپیک‌گیمز با بازی Fortnite توانست بیش از ۱۲۴ میلیون بازی‌کننده را در سرتاسر جهان به خود جذب کند و تجربه‌ی فوق‌العاده‌ای را رقم بزند. کاربران گلکسی نوت ۹ می‌توانند به‌صورت انحصاری بازی فورتنایت را روی گوشی خود بازی کنند. طبق ادعای سامسونگ، دارندگان آخرین پرچمدار سامسونگ بهترین تجربه را در بازی فورتنایت با این گوشی هوشمند خواهند داشت.

سامسونگ اعلام کرده است که در هفته‌ی پیش‌‌رو، سایر پرچمداران سامسونگ از گلکسی اس ۷ به بعد نیز می‌توانند فورتنایت را روی گوشی خود بازی کنند. در حال حاضر در گلکسی استور، برنامه در دسترس پرچمداران بعدی گلکسی اس ۷ و همچنین گلکسی تب اس ۳ قرار دارد. 

البته ممکن است همه‌ی کاربران در حال حاضر نتوانند به بازی دسترسی داشته باشند؛ ولی کاربران هلندی و هندی هم‌اکنون امکان دانلود برنامه را دارند. به‌زودی کاربران سایر کشورها هم می‌توانند بازی فورتنایت را روی گوشی هوشمند خود داشته باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات