نگاه کوتاه به بی ام و M635 مدل ۱۹۸۴

چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
خودروی  کلاسیک بی‌ام‌و M635CSi مدل ۱۹۸۴ همراه پیشرانه ۳.۵ لیتری به قدرت ۱۸۲ اسب بخار، با قیمت ۱۸,۵۰۰ دلار قابل خرید است.
تبلیغات

در حال حاضر، خودرویی که علاقه‌مندان بی‌ام‌و نمی‌توانند از صحبت کردن درباره آن خودداری کنند، مدل جدید بی‌ام‌و سری 8 است. بی‌ام‌و سری 8، نه تنها جانشین مدل‌های کلاسیک و نمادین بی‌ام‌و محسوب می‌شود، بلکه خودرویی بسیار جذاب و خیره‌کننده است. از آن‌جا که هنوز زمان زیادی تا رونمایی بی‌ام‌و M8 باقی مانده است، علاقه‌مندان می‌توانند از نسخه هیجان‌انگیز و عملکردی سری 8، یعنی بی‌ام‌و M850i استفاده کنند. بی‌ام‌و M850i خودرویی قدرتمند است که ۵۳۰ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن‌متر گشتاور در زیر بدنه فولادی زیبای آن قرار دارد؛ با این حال، قیمت آن نیز به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد. اما با خرج کردن هزینه بسیار کمتر (۱۸۵۰۰ دلار)، علاقه‌مندان می‌توانند جانشین معنوی آن، M635CSi مدل ۱۹۸۴ را خریداری کنند.

BMW M635CSi / بی‌ام‌و M635CSi

خودروی کلاسیک بی‌ام‌و M635CSi در حال حاضر برای فروش در سایت Bring-A-Trailer قرار داده شده است؛ مدلی خیره‌کننده و جذاب از M پرفورمنس بی‌ام‌و سری 6، که از پیشرانه ۳.۵ لیتری خطی ۶ سیلندر همراه با جعبه دنده پنج سرعته دستی بهره می‌برد. پیشرانه قادر است ۱۸۲ اسب بخار قدرت تولید کند، که البته عدد زیادی نیست. با این حال، بی‌ام‌و M635CSi کلاسیک به مراتب سبک‌تر از تمام مدل‌های مدرن بی‌ام‌و سری 6 است؛ این موضوع باعث می‌شود تا قابلیت خوبی برای استفاده از توان پیشرانه داشته باشد و در زمانی کمتر از ۶ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

BMW M635CSi / بی‌ام‌و M635CSi

این مدل خاص بی‌ام‌و در سال ۱۹۸۴ از اروپا وارد شد و از ۱۹۸۵ تاکنون در ایالات متحده دیده می‌شود؛ مالک بی‌ام‌و M635CSi مدل ۱۹۸۴ به تازگی عوض شده است. از جمله امکانات این خودروی کلاسیک می‌توان به سیستم تعلیق بیل‌اشتاین (Bilstein)، اگزوز مگنافلو (Magnaflow)، مجموعه رینگ‌های کلاسیک BBS RS و کیت سفارشی جعبه دنده اشاره کرد.

BMW M635CSi / بی‌ام‌و M635CSi

بی‌ام‌و M635CSi کلاسیک در حال حاضر شرایط بسیار خوبی دارد؛ شاید تنها عیب آن یک نقطه رنگ روی گلگیر و ترک کوچکی در داشبورد باشد، که عیوب بسیار جزئی محسوب می‌شوند. به نظر می‌رسد که چنین خودرویی برای خریداران با درآمد کم، مناسب باشد و بتوانند به جای بی‌ام‌و M850i از آن استفاده کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات