خشکشویی آنلاین واش لین، تحویل سریع در هر نقطه همراه با بیمه لباس های شما

سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
خدمات تخصصی خشکشویی آنلاین واش لین مورد اعتمادترین و در دسترس‌ترین روش در شستشو و اتوشویی البسه و پارچه‌های ارزشمند شماست.
تبلیغات

به دلیل اینکه در این شیوه از شستشو، آب مصرف نمی‌شود خشک شویی نام گرفته است. وقتی می گوییم خشکشویی یعنی شستن بدون آب حتما می پرسید یعنی چه؟! اصطلاح خشکشویی بسیار رایج است اما چیزی که اغلب مردم بی اطلاع هستند این است که در شستشوی البسه و پارچه‌ها متناسب با جنس پارچه، شدت لکه و کثیفی، روش‌های متفاوتی برای شستشو وجود دارد که خشکشویی یکی از آن‌ها است. حتما با لکه‌های سرسختی که در شستشو با آب پاک نمی‌شوند، برخورد داشته‌اید؛ شستشوی لباس به شیوه‌ی خشکشویی یعنی چنین لکه‌هایی را با مواد شیمیایی مانند بنزین از بین می برند. البته امروزه دیگر در خشکشویی ها از بنزین به دلیل خطرناک بودن استفاده نمی‌شود و ماده‌ی جایگزین آن دی اکسید کربن مایع است؛ دی‌اکسید کربن غیر قابل اشتعال بوده و در عین حال سمی نیست.

تحویل و دریافت در تمام نقاط تهران (با امکان تغییر محل دریافت فارغ از محل تحویل)

واش لین در روز و ساعتی که شما مشخص کرده‌اید به درب منزل یا محل کار شما آمده و البسه و سایر شسته و آماده را تحویل شما می‌دهند. شما می‌توانید هزینه را بصورت نقدی، توسط دستگاه POS یا آنلاین در اپلیکیشن واش لین پرداخت نمایید.

تمامی البسه خشکشویی یا اتو شده کیفیت تضمین شده‌ای داشته، بطوریکه در صورت راضی نبودن از کیفیت کار، کاربران قادرند تا یک ساعت پس از تحویل، دوباره به واش لین بازگردانند.

مهم ترین مزیت خشکشویی آنلاین واش لین این است که در هر موقعیت و محدوده‌ی مکانی که باشید، به ویژه در شرایط اضطرای و فوری، تیم تخصصی واش‌لین از طریق تمام راه‌های ارتباطی مانند تلفن، اپلیکیشن موبایل، سفارش اینترنتی و... آماده پاسخ‌گویی و پشتیبانی از شما مشتریان گرامی است.

خدمات اینترنتی مانند خشکشویی آنلاین در زندگی روبه پیشرفت جامعه‌ی ما طرفداران بسیاری پیدا کرده است، چرا که سرعت رشد تکنولوژی چنان زیاد است که اگر شما دیر اقدام کنید و روز خود را با سپری کردن زمانتان برای شستشوی البسه‌ها، پرده ها و پارچه‌ها بگذارنید از سیر پیشرفت زندگی جا مانده‌اید.

  • مدیریت وقت و انرژی که باید صرف شستشوی لباس ها و پارچه ها کنید
  • دسترسی آسان و سریع در هر موقعیت مکانی و زمانی که بودید
  • شسشتوی تخصصی و دقیق لباس ها و پارچه های شما با بهترین کیفیت مواد مصرفی خشکشویی
  • اطمینان از دقت عملکرد واش لین در نگهداری و مراقبت از سلامت البسه و پارچه ی شما در تمامی مراحل از دریافت تا تحویل سفارش شما
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته تیم تخصصی واش لین برای تمام شرایط شما از جمله موارد اضطراری که اغلب پیش می آید مانند مهمانی ها و جلسات ناگهانی
  • سرعت بخشیدن به روال تمیزی البسه و لوازم منزل خود

تمایز خشکشویی آنلاین واش لین

تمایز ما اولین بودن، قیمت مناسب با کیفت فوق العاده و بسته بندی حرفه‌ای

بیمه شدن تمام البسه

تمام لباس های شما از هنگام دریافت تا تحویل بیمه هستند؛ هرگونه خسارتی را به عهده می‌گیریم و در صورت آسیب رساندن، خسارت پرداخت می‌شود.

لینک دانلود اپلیکیشن:

اپلیکیشن IOS و اندروید واش لین هم در این لینک و هم در سیب اپ و کافه بازار قابل دانلود است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات