لینک اند کو 03، معرفی شد

سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
شرکت چینی لینک اند کو که یکی از زیر مجموعه‌های گروه جیلی است، به‌زودی فروش اولین خودروی سدان خود با پیشرانه‌ی توربوشارژ را آغاز خواهد کرد.
تبلیغات

چند وقتی بود که خبر زیادی از شرکت نوپای لینک اند کو نشنیده بودیم اما حال این برند با انتشار تصاویری از محصول جدید خود با نام 03 در کلاس سدان  رونمایی کرده است. این خودرو در حال حاضر رونمایی آنلاین را تجربه کرده و قرار است ماه آینده در نمایشگاه اتومبیل چنگ‌ دو (Chengdu) نمایش داده شود. سدان 03محصولی کاملا جدید از لینک اند کو است که در کنار کراس‌اورهای 01 و 02 فروخته خواهد شد.

محصول نهایی که به تولید خواهد رسید در چراغ‌ روشنایی روز و نمای جلو به مدل مفهومی 03 شباهت خواهد داشت. به جز طراحی خاص چراغ‌ها در جلو باید به جلو پنجره‌ی 03 اشاره کرد که چراغ‌های اصلی خودرو را در خود جای داده است. نمای جلویی لینک اند کو 03 تا حدودی جعبه‌ای و ساده است اما نمای جانبی و عقب آن اسپرت و پویا به نظر می‌رسد. در بخش جانبی این خودرو یک رکاب با طراحی اسپرت و عضلانی وجود دارد که سبب زیباتر شدن نمای جانبی شده است.

lynk & co 03

نکته‌ی دیگری که در مورد این خودرو جلب توجه می‌کند، سقف پانوراما شیشه‌ای و نوار کرومی است که از ستون A تا انتهای ستون C کشیده شده است و نمای جالبی دارد. در بخش عقبی نیز شاهد طراحی اسپرت و خشنی هستیم. ضمن اینکه یک دیفیوز نیز برای هرچه جذاب‌تر شدن این بخش به خودرو افزوده شده است. دو خروجی اگزوز هم در بخش عقبی به چشم می‌خورند که در دو سمت اسپویلر عقب جای گرفته‌اند. چراغ‌های عقبی نیز نمایی بسیار خاص دارند و در بین آن‌ها لگوی لینک اند کو با ابعاد نسبتا بزرگی به چشم می‌خورد.

متاسفانه‌ تصاویری از نمای داخلی خودروی لینک اند کو 03 منتشر نشده است اما قبلا شاهد تصاویر جاسوسی از نمای داخلی این خودرو بودیم و در این تصاویر جاسوسی شاهد غربیلک فرمان ضخیم و تزئینات فلزی داخل کابین بودیم. همچنین لینک اند کو برای این خودرو یک سیستم مالتی مدیا جدید طراحی کرده است که نمای بسیار خوبی دارد و از یک نمایشگر بزرگ بهره می‌برد. داشبرد این خودرو نیز دارای دوخت بسیار شکیل است که این دوخت بر روی تو دری‌ها  و کنسول مرکزی نیز مشاهده می‌شود.

lynk & co 03

مشخصات کامل 03 ماه آینده منتشر خواهد شد اما فعلا می‌دانیم که روی پلتفروم ماژولار لینک اند کو با همکاری ولوو ساخته شده است. این پلتفرم در حال حاضر نیز در چند محصول دیگر از جمله‌ ولوو XC40 مورد استفاده قرار گرفته است. در بخش فنی خودرو انتظار می‌رود که مدل پایه‌ از یک پیشرانه‌ی ۳ سیلندر ۱.۵ لیتری  توربوشارژردار استفاده کند که  قدرتی در حدود ۱۴۸ اسب بخار را روانه‌ی چرخ‌های جلو می‌کند. همچنین مدل قوی‌تری از لینک اند کو 03 نیز به بازار عرضه خواهد شد که از پیشرانه‌ی ۲ لیتری توربو با قدرت ۱۷۸ اسب بخار بهره خواهد برد.

lynk & co 03

در ادامه قرار است لینک اند کو نسخه‌ی پلاگین هیبریدی از این خودرو را روانه‌ی بازار کند و ممکن است در آینده حتی مدل تمام الکتریکی از 03 هم بازار عرضه شود. با این حال باید برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر از جزئیات 03 باید تا ماه آینده و رونمایی رسمی از این خودرو صبر کنیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات