اسپیکر هوشمند هارمن کاردن، پوشش وای‌فای را نیز تقویت می‌کند

جمعه ۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
Orbi Voice، اسپیکر هوشمند جدید هارمن کاردن، پوشش وای‌فای شما را نیز تقویت می‌کند.
تبلیغات

در یک همکاری غیرمنتظره، نت‌گیر، شرکت فعال در حوزه‌ی ساخت روتر و هارمن کاردن، شرکت سازنده‌ی تجهیزات صوتی، اسپیکر هوشمندی را با یک قابلیت عجیب معرفی کرده‌اند. Orbi Voice تنها یک اسپیکر مبتنی بر الکسا نیست؛ این دستگاه می‌تواند پوشش شبکه‌ی وای‌فای شما را نیز تقویت کند.

اسپیکر هوشمند Orbi Voice‌ در خانواده‌ی سفید و تخم‌مرغی‌شکل روترهای Orbi و تقویت‌کننده‌های سیگنال Orbi Satellite‌ قرار می‌گیرد و از این رو با بدنه‌ی سفید پلاستیکی و پوشش پارچه‌ای خاکستری خود، ظاهری مشابه خانواده‌ی یادشده را به نمایش می‌گذارد.

روی اسپیکر کلیدهای لمسی رنگی قطع صدا و میکروفون در کنار نواری برای کنترل صدا دیده می‌شود؛ البته برای کنترل حجم صدا می‌توان از اپلیکیشن موبایل این دستگاه نیز کمک گرفت. همانند سایر دستگاه‌های سری Orbi، اسپیکر Voice نیز حلقه‌ی LED مشابهی را روی خود دارد که برای نمایش وضعیت وای‌فای و الکسا به‌کار می‌رود.

نت‌گیر اسپیکر هوشمند جدید خود را همانند سایر محصولات سری Orbi به‌عنوان راهکاری برای ساده‌سازی و بهبود شبکه‌ی توری وای‌فای خانگی می‌داند؛ اما خاطرنشان می‌کنیم که توانایی صوتی Orbi Voice هم‌سطح رقبایی همچون هوم‌پاد اپل یا Citation 500 هارمن کاردن نیست؛ اما به‌لطف ساب‌ووفر ۳.۵ اینچی خود، خروجی صدای قابل قبولی دارد. خوشبختانه به‌لطف الکسا، کاربران می‌توانند از سرویس‌های موسیقی نامدار اسپاتیفای، پاندورا، دیزر، آمازون موزیک و آدیبل به‌صورت پیش‌فرض استفاده کنند.

در حال حاضر Orbi Voice‌ تنها با محصولات سری Orbi سازگاری دارد؛ بنابراین نمی‌توان از آن به‌همراه سایر روترها استفاده کرد. اسپیکر هوشمند Orbi Voice به‌تنهایی با قیمت ۳۰۰ دلار و به‌صورت باندل با روتر RBK50 Orbi با قیمت ۴۳۰ دلار به‌فروش خواهد رسید و در هر دو حالت از ماه سپتامبر در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات