آنر مجیک 2 با تراشه کرین 980 هواوی معرفی می‌شود

جمعه ۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰
مطالعه 3 دقیقه
نمونه اولیه مجیک ۲ در کنفرانس مطبوعاتی ایفا ۲۰۱۸ آنر با تراشه‌ی کرین ۹۸۰ به‌نمایش گذاشته شد.
تبلیغات

آنر در کنفرانس مطبوعاتی ایفا ۲۰۱۸، نمونه اولیه گوشی هوشمند پرچمدار خود، مجیک ۲، به‌نمایش گذاشت. در دسامبر ۲۰۱۶، آنر اولین مدل سری گوشی‌های هوشمند مجیک را موسوم به Honor Magic معرفی کرد که طراحی بدون حاشیه، یکی از ویژگی‌های مهم این گوشی هوشمند بود. 

براساس آنچه آنر در کنفرانس مطبوعاتی خود به‌نمایش گذاشت، باید منتظر رونمایی از نسل دوم گوشی‌های هوشمند مجیک با نام مجیک ۲ آنر باشیم که از طراحی بدون حاشیه‌، بدون بریدگی نمایشگر و البته دوربین کشویی خودکار بهره می‌برد. یکی از موضوعات قابل‌توجه در مورد مجیک ۲، که در کنفرانس مطبوعاتی آنر نیز بدان اشاره شد، تراشه‌ی مجیک ۲ است. نمونه‌‌ی اولیه‌ی به‌نمایش‌گذاشته شده در این کنفرانس از تراشه‌ی کرین ۹۸۰ هواوی بهره می‌برد. کرین ۹۸۰ هواوی در زمان برگزاری کنفرانس هنوز به‌صورت رسمی معرفی نشده بود و انتظار می‌رود در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۸ رونمایی شود. 

مجیک 2 آنر

کرین ۹۸۰ هواوی، تراشه‌ با طراحی لیتوگرافی ۷ نانومتری و مبتنی بر هوش مصنوعی طراحی شده است که قرار است در گوشی هوشمند مجیک ۲ به‌کار برده شود. پیشتر نیز گفته شده بود که تراشه کرین ۹۸۰ هواوی با فرآیند ساخت ۷ نانومتری را TSMC تولید می‌کند. مجیک ۲ همچنین با بهره‌گیری از فناوری Magic Charge راهی بازار می‌شود که توانایی شارژ گوشی با توان ۴۰ واتی را دارد که سرعت شارژ شدن گوشی را بسیار بالا می‌برد. البته این گوشی از ۱۵ لایه‌ی حفاظتی بهره می‌برد تا سرعت شارژ بالا با امنیت بیشتر باشد. Magic 2 می تواند به طور خودکار وضعیت باتری، کابل و شارژر را تشخیص دهد و تنها زمانی که هر سه قسمت، در وضعیت ایمنی قرار داشته باشند، در حالت ۴۰ وات شارژ می‌شود. 

براساس آنچه در کنفرانس مطبوعاتی آنر مطرح شد، مجیک ۲ بدون حاشیه، بدون بریدگی نمایشگر به بازار عرضه خواهد شد. این مشخصات قطعا شما را به یاد گوشی‌های فایند ایکس و نکس اس محصولات اوپو و ویوو می‌اندازد. اوپو فایند ایکس نیز همانند مجیک ۲ از دوربین کشویی خودکار موسوم به Magic Slider بهره می‌برد. 

مجیک 2 آنر

جورج ژائو، مدیر برند هواوی اعلام کرد:

دو سال قبل آنر تصمیم گرفت سری محصولات گوشی هوشمند مجیک را مبتنی بر هوش مصنوعی به بازار معرفی کند. گوشی هوشمند مجیک دو سال قبل معرفی شد. اکنون آنر در نظر دارد، ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی پیشرفته‌تری را در مجیک ۲ به‌نمایش بگذارد. طراحی کاملا منحنی پنل، ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، پورت شارژر ۴۰ وات قدرتمند و طراحی فوق‌العاده زیبای مجیک ۲ می‌تواند توجه کاربران را به‌خودش جلب کند. همه‌ی این موارد باعث شده است که مجیک ۲ بتواند به‌عنوان یک الگو در بین سایر گوشی‌های هوشمند هم‌رده‌ی خودش زبانزد شود. 

البته، هما‌نطور که انتظار می‌رفت، آنر اطلاعات زیادی در مورد مجیک ۲ مطرح نکرد. تنها موضوعی که در مورد مشخصات فنی مجیک ۲ مطرح شد، تراشه‌ی کرین ۹۸۰ هواوی بود که قرار است روی این گوشی هوشمند مورد استفاده قرار گیرد. انتظار می‌رود ظرف ماه‌های آینده، شاهد رونمایی رسمی از مجیک ۲ آنر باشیم. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت گوشی‌ و دیگر محصولات هواوی به بخش دیتابیس زومیت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات