هدفون های تو گوشی Endurance Peak و Free جی بی ال رونمایی شدند

پنج‌شنبه ۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
Endurance Peak و Free، هدفون‌های توگوشی جدید شرکت جی‌بی‌ال هستند که اخیرا در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۸ رونمایی شده‌اند.
تبلیغات

جی‌بی‌ال امسال در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۸ حضور پیدا کرد و توانست از هدفون‌ تو گوشی جدیدش به‌ نام Endurance Peak رونمایی کند؛ این هدفون اسپرت، در دسته‌ی هدفون‌های واقعا بی‌سیم قرار می‌گیرد و قرار است تجربه‌ی جذابی را به کاربر ارائه دهد.

JBL Endurance Peak هدفونی ضدآب است (مجهز به گواهی IPX7) و از حلقه‌ای منعطف بهره می‌برد که محکم در اطرف گوش کاربر جای می‌گیرد و نمی‌گذارد که هدفون به‌زمین بیافتد. علاوه‌بر این‌ها، بد نیست بدانید که جی‌بی‌ال این هدفون توگوشی را با پاوربانک مخصوصی عرضه می‌کند.

با متصل‌کردن این هدفون به پاوربانک همراهش می‌توان تا ۲۴ ساعت به‌طور مداوم از آن استفاده کرد؛ گفتنی است که هدفون Endurance Peak می‌تواند بدون این پاوربانک، تا ۴ ساعت به‌طور مداوم موسیقی پخش کند. نکته‌ی جالب اینجا است که این هدفون از شارژ سریع بهره می‌برد؛ به‌گونه‌ای که با ۱۰ دقیقه شارژ، می‌توان از آن‌ به‌مدت یک ساعت استفاده کرد.

این هدفون به لمس نیز حساس است و کاربر می‌تواند به‌راحتی و با ضربه‌ای آرام، موسیقی را عوض کند یا به تماس پاسخ دهد. در ضمن این هدفون از فناوری PowerHook بهره می‌برد؛ این یعنی اگر آن را داخل گوش خود قرار دهید، به‌صورت خودکار روشن و اگر خارجش کنید، خاموش می‌شود. هدفون JBL Endurance Peak تنها در رنگ مشکی و با قیمت ۱۳۰ پوند در نوامبر ۲۰۱۸ به‌فروش خواهد رسید.

هدفون جی بی ال فری / JBL Free

JBL Free

اگر طاقت صبر کردن تا ماه نوامبر را ندارید، می‌توانید هدفون‌ JBL Free را هم‌اکنون با قیمت ۱۲۰ پوند تهیه کنید. این هدفون که در دو رنگ مشکی و سفید از هم‌اکنون قابل‌تهیه است، می‌تواند با پاوربانک مخصوص تا ۲۰ و بدون آن تا ۴ ساعت به‌طور مداوم موسیقی پخش کند. گفتنی است که جی‌بی‌ال فری از گواهی IPX5 بهره می‌برد.

دیدگاه‌های خود را در این رابطه با کاربران زومیت در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات