دل، مانیتور Ultrathin S2719DC را با پشتیبانی از HDR و درگاه USB-C معرفی کرد

پنج‌شنبه ۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
روز گذشته، مانیتور ۲۷ اینچی LCD دل به‌نام S2719DC با قابلیت نمایش محتوای HDR، بهره‌گیری از درگاه USB-C و ضخامت بسیار نازک معرفی شد.
تبلیغات

دل روز گذشته، مانیتور ۲۷ اینچی Ultrathin خود را که از رابط USB-C برای اتصال به کامپیوترهای مدرن بهره می‌گیرد، معرفی کرد. S2719DC به‌صورت عمده برای استفاده در محیط‌های تجاری که از محدودیت فضا رنج می‌برند، طراحی شده است؛ اما این مانیتور دل علاوه‌بر ظاهر نازک و بهره‌گیری از اتصالات مدرن، برچسب DisplayHDR 600 را از انجمن استاندارد تجهیزات ویدئویی (VESA) دریافت کرده است، از فناوری فری‌سینکِ AMD پشتیبانی می‌کند و تا ۹۰ درصد از پهنه‌ی رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. این سه ویژگی مهم یادشده، نیاز طرفداران چندرسانه‌ای را به‌خوبی برآورده خواهد کرد.

مشخصات کلی مانیتور اولتراتین Dell، برای یک نمایشگر ۲۷ اینچی کاملا متداول است. پنل این مانیتور از نوع IPS LCD هشت بیتی با وضوح تصویر ۱۴۴۰ × ۲۵۶۰ پیکسل است و از روشنایی ۴۰۰ تا ۶۰۰ نیت بهره می‌گیرد. نسبت کنتراست ۱۰۰۰:۱، نرخ بازسازی (Refresh Rate)  ۶۰ هرتز (با فری‌سینک)، ۵ تا ۸ میلی‌ثانیه زمان پاسخگویی و زوایای دید ۱۷۸/۱۷۸ درجه از دیگر ویژگی‌های این مانیتور محسوب می‌شوند.

مانیتور S2719DC می‌تواند بیش از ۹۹ درصد از پهنه‌ی رنگی sRGB و همچنین ۹۰ درصد از محدوده‌ی DCI-P3 را نمایش دهد؛ قابلیتی که برای نمایشگرهای اداری چندان مرسوم نیست. علاوه‌بر این، مانیتور جدید دل، تاییدیه‌ی DisplayHDR 600 را به‌همراه دارد و درنتیجه می‌تواند محتوای HDR را به‌نحو مناسبی با حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت نمایش دهد.

Dell S2719DC

مانیتور S2719DC در زمینه‌ی اتصالات مجهز به یک ورودی HDMI 2.0 و یک درگاه USB-C است و از حالت DP-over-USB-C alt پشتیبانی می‌کند؛ قابلیتی که بدون نیاز به درگاه‌های اختصاصی نمایشگر و صرفا با یک درگاه USB-C، انتقال تصویر را امکان‌پذیر می‌کند. این مانیتور همچنین از هاب دوگانه‌ی USB 3.0 و یک جک ۳.۵ میلی‌تری برای اتصال هدفون بهره می‌گیرد.

نقطه‌ی قوت مانیتور اولتراتین دل، ترکیب ضخامت فوق بالای ۵.۵ – ۲۹ میلی‌متری با برچسب DisplayHDR 600 و رابط USB-C است. درحال‌حاضر، نمایشگرهای فوق نازک، نمایشگرهای LCD با برچسب HDR و مانیتورهایی که با استفاده از یک کابل USB-C قابلیت اتصال به میزبان را دارند، در بازار یافت می‌شوند. اکنون دل هر سه ویژگی یادشده را درون یک محصول واحد ترکیب و با آن، نیاز طیف متنوعی از مصرف‌کنندگان را برآورده کرده است.

Dell S2719DC

مانیتور اولتراتین S2719DC دل از روز چهارشنبه از طریق خرده‌فروشان منتخب در ایالات متحده در دسترس قرار گرفته است. قیمت مانیتور جدید دل ۵۴۹.۹۹ دلار است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات