آنر 8 ایکس ۱۴ شهریور روانه بازارهای چین می‌شود

شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
آنر اخیرا تیزری رسمی از جدیدترین محصول خود منتشر کرده است که طی آن، اطلاعات زمان عرضه‌ی دستگاه جدید خود را در دسترس قرار می‌دهد.
تبلیغات

پیش از این، شایعاتی پیرامون جدیدترین تلفن هوشمند هواوی به نام آنر 8 ایکس به گوش رسیده بود؛ بالاخره غول سازنده‌ی تلفن‌های هوشمند سکوت خود را شکست و تیزری در قالب پوستر در سایت ویبو به نمایش گذاشت.

آن‌طور که از پوستر منتشرشده برمی‌آید، ظاهرا تاریخ ۵ سپتامبر مصادف با ۱۴ شهریور برای رونمایی رسمی Honor 8X در نظر گرفته شده است. علاوه‌بر این، مشخص شد که دستگاه فوق در دو نوع با نام‌های 8X و 8X Max روانه‌ی بازار خواهد شد. واضح است که نوع دوم یعنی آنر 8X Max از صفحه‌نمایش بزرگ‌تری برخوردار خواهد بود.

آنر 8X

شایعات منتشرشده حاکی از آن هستند که آنر ۸ ایکس به صفحه‌نمایش ۷.۱۲ اینچی مجهز است. پیش از این، اطلاعاتی پیرامون مشخصه‌های برجسته‌ی جدیدترین محصول Huawei و تصاویری از آن به بیرون درز کرده بود.

آنر ۸ ایکس به‌منظور جایگزینی مقرون‌به‌صرفه برای آخرین محصول هواوی یعنی آنر نوت ۱۰ طراحی شده است. اگر به صفحه‌نمایش بزرگ علاقه‌مندید و تمایلی به پرداخت هزینه‌ی گزاف ندارید، Honor 8X بهترین گزینه است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات