ال جی از ربات اسکلتی CLOi SuitBot طی نمایشگاه ایفا 2018 رونمایی می‌کند

جمعه ۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی اعلام کرده که در جریان نمایشگاه ایفا ۲۰۱۸ که از جمعه‌ی هفته‌ی آینده در برلین آغاز می‌شود، از ربات اسکلتی خود با نام ClOi SuitBot رونمایی می‌کند.
تبلیغات

ال‌جی اعلام کرده که در جریان برگزاری نمایشگاه ایفا ۲۰۱۸ از ربات جدید اسکلتی خود رونمایی خواهد کرد. نمایشگاه ایفا همچون همیشه از جمعه‌ی هفته‌ی آینده (۹ شهریور ماه) در شهر برلین کار خود را آغاز خواهد کرد. ال‌جی با انتشار تصاویری از ربات خود، وعده داده که CLOi SuitBot طی ایفا ۲۰۱۸ معرفی خواهد شد. این ربات با ساختاری که دارد، برای تقویت قدرت پای افرادی که از آن استفاده می‌کنند، طراحی شده و هدف از آن کمک به انسان برای جابه‌جا کردن وسایل سنگین بدون وارد آمدن فشار زیاد به اندام و همچنین افزایش قدرت است.

ربات اسکلتی جدید ال‌جی از سایر ربات‌هایی که ال‌جی پیش از این رونمایی کرده، متفاوت است؛ چراکه ربات اسکلتی جدید ال‌جی پوشیدنی است و به‌صورت مستقل، کاربردی ندارد. وجود مفاصل قابل‌انعطاف در کنار پوشش کفش که ظاهری شبیه کفش‌های صندل دارد، پوشیدن این ربات اسکلتی را بسیار راحت می‌کند. ال‌جی اعلام کرده که طراحی این ربات به‌گونه‌ای بهینه شده تا در زمان راه‌رفتن، ایستادن و کار کردن تجربه‌ای طبیعی را به کاربر القا کند. همانطور که اشاره کردیم با استفاده از این ربات، افراد می‌توانند اجسام بسیار سنگین را به‌راحتی بلند کرده یا با ابزار سنگین به‌راحتی کار کنند.

LG اعلام کرده که می‌توان CLOi SuitBot را به سیستم Service Robot ال‌جی متصل کرد تا از این طریق یک شبکه‌ی هوشمند کاری ایجاد کرد. ربات‌های متصل در این شبکه می‌توانند به انتقال اطلاعات و همچنین حمل‌ونقل ابزارآلات در یک کارخانه یا بخشی از یک کارگاه اقدام کنند. ربات‌های ال‌جی این ظرفیت را دارند تا با یادگیری وظیفه و کار محول‌شده و تحلیل شرایط بیومتریک و داده‌های محیطی، مصرف انرژی خود را بهینه کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات