اچ تی سی یو 12 لایف هشتم شهریور معرفی می‌شود

پنج‌شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اچ‌تی‌سی یو 12 لایف با دوربین اصلی دوگانه قرار است روز هشتم شهریورماه ۱۳۹۷ رسما معرفی شود.
تبلیغات

از اواخر ماه جولای تاکنون، بارها شاهد انتشار شایعات مختلف در رابطه با عرضه‌ی گوشی یو ۱۲ لایف توسط اچ‌تی‌سی بوده‌ایم و سرانجام این شایعات به حقیقت پیوسته‌اند. اچ‌تی‌سی ساعاتی پیش در صفحه‌ی توییترش اعلام کرد که روز ۳۰ آگوست ۲۰۱۸ (۸ شهریور ۱۳۹۷) از مدل جدید گوشی‌های سری U رونمایی خواهد کرد.

این شرکت ادعا کرده  که سی‌اُم آگوست، روزی است که «زیبایی و قدرت، ملاقات خواهند کرد.» طبق شایعات اخیر، میان‌رده‌ی جدید HTC قرار نیست توسط این شرکت ساخته شود؛ به‌طور دقیق‌تر، U12 Life یک دستگاه ODM خواهد بود.

بر اساس جدیدترین شایعات، گوشی اچ‌تی‌سی یو ۱۲ لایف از نمایشگری ۶ اینچی با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ و وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل بهره می‌برد. میان‌رده‌ی جدید اچ‌تی‌سی در کنار مشخصات یادشده، قرار است به سیستم روی چیپ (SoC) اسنپدراگون ۶۳۶، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز شود؛ علاقه‌مندان می‌توانند با بهره‌گیری از کارت microSD، حافظه‌ی این گوشی را تا حد نیاز افزایش دهند.

اچ تی سی یو 12 لایف

تصویر منتشرشده در توییتر اچ‌تی‌سی

این گوشی در قسمت پشتی‌اش میزبان دو دوربین ۱۶ و ۵ مگاپیکسلی خواهد بود و از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی (همراه با فلش) به‌عنوان دوربین سلفی استفاده خواهد کرد. یو ۱۲ لایف از باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره‌خواهد برد و علاوه‌بر این‌ها یک دستگاه ضدآب خواهد بود؛ بد نیست بدانید که مدل قبلی این گوشی، از گواهینامه‌ی IP67 بهره می‌برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات