مدیرعامل همراه اول تغییر می‌کند

سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
شایعات بسیاری در رابطه با تغییر مدیرعامل همراه اول منتشر شده است؛ ظاهرا سهامداران عمده تصمیم به تغییر مجدد مدیرعامل این شرکت گرفته‌اند.
تبلیغات

به گزارش رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات، انتخاب مدیرعامل همراه اول از وظایف هیات مدیره این شرکت است که در آن سهامداران عمده اکثریت را دارند.

در طول یک سال اخیر این دومین بار است که هیات مدیره به صلاحدید سهامداران عمده تصمیم به تغییر مدیرعامل گرفته است.

سیدجمال هادیان درباره علت تغییر زودهنگام نظر سهامداران عمده در مورد حمید فرهنگ، مدیرعامل کنونی همراه اول، توضیح داد:

شاخص‌های متفاوتی از نظر مدیریتی مطرح است و بنده مشخصا ارزیابی همه جانبه ندارم اما از نظر شاخص‌های اقتصادی، کیفی و فنی که توسط رگولاتوری پایش می‌شود، همراه اول در دوره مدیریت آقای فرهنگ رشد خوبی را تجربه کرده است. اما باید بپذیریم که بنا بر سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی، مخابرات خصوصی‌سازی شده و بیشتر تصمیم‌گیری‌ها برعهده دولت نیست و مطابق قواعد تجارت باید به نظر سهامداران عمده احترام گذاشت. هر چند ممکن است عدم هماهنگی و اختلاف نظر باعث کاهش سطح تعاملات شود که امیدواریم در شرایط جدید فضا به گونه‌ای رقم بخورد که فضای همدلی کنونی ادامه یابد.

در میان گزینه‌های جایگزین برای مدیرعاملی همراه اول، اسامی مهرداد بذرپاش و مهدی اخوان بهابادی که اکنون در جایگاه رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات سیار است، دیده می‌شود.

گزارش‌ها حاکی است که ابراز نگرانی تلویحی وزارت ارتباطات از انتصاب احتمالی بذرپاش به‌عنوان مدیرعامل همراه اول مطرح شده و گفته می‌شود که این موضوع ممکن است باعث عدم هماهنگی و افزایش اختلاف نظر‌ها می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات