ویوو ایکس 23 با اسکنر اثر انگشت زیرنمایشگر در وب سایت رسمی ویوو رویت شد

دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی هوشمند ایکس ۲۳ ویوو با اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر نسل چهارم به بازار عرضه می‌شود.
تبلیغات

طبق اعلام دستیار هوشمند اختصاصی ویوو، موسوم به Jovi، منتظر رونمایی ویوو ایکس ۲۳ در تاریخ ۲۰ آگوست برابر با ۲۹ مردادماه بودیم. وقتی علاقه‌مندان گوشی‌های هوشمند ویوو از دستیار هوشمند اختصاصی Jovi، در مورد زمان رونمایی سایر محصولات این شرکت سئوال می‌کردند؛ Jovi تاریخ ۲۰ آگوست را به‌عنوان زمان رونمایی ویوو ایکس ۲۳ مطرح می‌کرد.

امروز مشخص شد که پاسخ Jovi  درست بوده است. ساعاتی قبل ویوو، ضمن انتشار تصاویری از ویوو ایکس ۲۳ در وب‌سایت رسمی خود، مشخصات اصلی آخرین محصول خود را نیز به‌اشتراک گذاشت. آنچه بیش از همه جلب‌توجه می‌کند آن است که ویوو طرفداران خود را در مورد استفاده از پلتفرم مبتنی بر هوش مصنوعی در این گوشی هوشمند ناامید نکرد. Vivo X23 از نسل چهارم اسکنر اثرانگشت زیر نمایشگر بهره می‌برد. در قاب پشتی این گوشی هوشمند، شاهد ماژول دوربین دوگانه زاویه‌ی باز هستیم. در قاب جلویی ویوو ایکس ۲۳، بریدگی بالای نمایشگر بسیار کوچکی دیده می‌شود و نسبت نمایشگر به بدنه‌ی این گوشی هوشمند ۹۱.۲ درصد است.

ویوو ایکس 23

طراحی ویوو ایکس ۲۳، به‌قدری به طراحی ویوو وی ۱۱ پرو شباهت دارد که تصور می‌کنید، فقط اسم گوشی عوض شده است. ویوو ایکس ۲۳ با قاب پشتی براق به رنگ‌های آبی و صورتی/بنفش به بازار عرضه خواهد شد که از پوشش شیشه‌ای بهره می‌برد. با نگاهی به تصاویر، متوجه می‌شوید که ویو ایکس ۲۳ دارای حاشیه‌‌های باریکی است و با وجودی که حاشیه‌ی پایینی کمی ضخیم‌تر به‌نظر می‌رسد؛ ولی کماکان حاشیه‌ی باریکی را به‌نمایش می‌گذارد. ویوو ایکس ۲۳ از اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر AMOLED بهره می‌برد. البته شرکت ویوو تا این لحظه مشخصات دقیق‌تر، قیمت و زمان در دسترس بودن ویوو ایکس ۲۳ را مشخص نکرده است.

به‌نظر می‌رسد علاقه‌مندان باید تا روز ۲۱ اگوست ( ۳۰ مردادماه)‌  منتظر بمانند تا بقیه‌ی اطلاعات از طریق شرکت ویوو در اختیار کاربران قرار گیرد. وب‌سایت ویوو، در کار گوشی ویوو ایکس ۲۳، هدایای متعددی از جمله اسپیکر بلوتوث JBL Horizon و رادیو را معرفی کرده است که قرار است در کنار این گوشی عرضه شود.  

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات