نوکیا عکس‌های ثبت شده با پرچم‌دار آتی خود را منتشر کرد

دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
نوکیا پیش از همایش معرفی رسمی جدیدترین پرچم‌دار خود که در هند برگزار می‌شود، تصاویر جدیدی که با استفاده از همین دستگاه از هفته مد تصویربرداری شده را به اشتراک گذاشت.
تبلیغات

هم‌اکنون تمام چشم‌ها به اچ‌ام‌دی گلوبال متمرکز شده است؛ انتظار می‌رود این شرکت فنلاندی در تاریخ ۲۱ آگوست مصادف با ۳۰ مرداد، تلفن هوشمند جدیدی را معرفی کند. اگرچه برخی افراد بر این باورند که اچ‌ام‌دی، پرچم‌داری به مانند نوکیا ۹ را روانه بازار خواهد کرد. این احتمال نیز وجود دارد که سازنده فنلاندی تلفن هوشمند، از نوکیا X6 رونمایی کند؛ دستگاهی که در حال حاضر تحت انحصار بازار چین قرار دارد.

لازم به ذکر است که رویداد معرفی جدیدترین پرچم دار Nokia در هند برگزار خواهد شد. پس از آن که تاریخ رونمایی رسمی از پرچم دار نوکیا در هفته گذشته مشخص شد، HMD Global تصمیم گرفت با عکس‌برداری از هفته مد Lakme که از طریق همین دستگاه انجام شده بود، نسبت به افزایش تبلیغات خود اقدام کند.

معرفی جدیدترین پرچم دار نوکیا

این تصاویر طی اکانت رسمی Nokia موبایل هند در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده‌اند. شنیده‌ها حاکی از آن است که HMD Global هیچ برنامه‌ای برای IFA 2018 ندارد؛ بدین معنی که در همایش ماه آینده شاهد معرفی دستگاه جدیدی از سوی این شرکت نخواهیم بود.

با این حال، به نظر می‌رسد که جدیدترین تلفن هوشمند نوکیا بعد از IFA 2018 در دسترس قرار گیرد. اگرچه هنوز مطمئن نیستیم که اچ‌ام‌دی تا پایان سال پرچم دار دیگری را به بازار عرضه خواهد کرد یا خیر!

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات