ترندفورس: مک‌ بوک ایر جدید اپل، مهر یا شهریورماه معرفی می‌شود

پنج‌شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
براساس آخرین گزارش‌ها، احتمال دارد اپل مک‌بوک‌ایر جدیدی در ما‌ه‌های سپتامبر یا اکتبر (‌شهریورماه یا مهرماه) معرفی کند.
تبلیغات

براساس گزارش جدید شرکت ترندفورس تایوان، کوپرتینوشین‌ها در حال آماده‌سازی مک‌بوک‌ایر جدیدی هستند. احتمال دارد این محصول جدید اپل ماه‌های شهریور یا مهر‌ (سپتامبر تا اکتبر) به‌صورت رسمی معرفی شود. ترندفورس در رابطه با این خبر اعلام کرد:

سه‌ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی، زمان مناسبی در اختیار اپل قرار داد تا بتواند برای معرفی و عرضه‌ی مک‌بوک‌ایر جدید خود آماده شود. ترندفورش پیش‌بینی می‌کند که در سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۸، شاهد عرضه‌ی محصول جدید کوپرتینونشین‌ها به بازار خواهیم بود. اپل مک‌بوک‌پرو جدید خود را در ابتدای سه‌ماهه‌ی جدید به بازار عرضه کرد و اکنون قصد دارد در پایان سه‌ماه نیز مک‌بوک‌ایر جدیدی را به بازار عرضه کند.
مک بوک پرو 13 2017 اپل / macbook pro 13 2017 apple

اپل، مک بوک‌ پرو ۱۳ و ۱۵ اینچی اپل با پردازنده‌ نسل هشتمی اینتل و کیبورد بی‌صداتر را اواخر خردادماه و در آغاز سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۸ رونمایی کرد. اگر اپل قصد داشته باشد مک‌بوک‌ایر جدیدی را که میلیون‌ها نفر طی دو تا سه سال گذشته منتظر آن بودند به بازار معرفی کند، براساس اعلام ترندفورس این زمان، ماه‌های سپتامبر یا اکتبر (‌شهریورماه یا مهرماه)‌ خواهد بود. این زمان پایان سه‌ماهه‌ی سوم و آغاز سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۸ میلادی می‌شود.

با این حال، برخی معتقدند که بعید است Apple همزمان با معرفی آیفون‌های ۲۰۱۸، محصولی پرطرفدار مثل MacBook Air را نیز رونمایی کند. در عین حال در شرایط فعلی، کوپرتینونشین‌ها سخت مشغول هستند تا سه مدل آیفون ۲۰۱۸، هدفون بی‌سیم AirPod جدید را آماده‌ی معرفی کنند. هرچند شایعه‌هایی در مورد معرفی آی‌مک و مک‌مینی هم در کنار اپل واچ سری ۴ منتشر‌ شده است. اگر شایعات درست باشند، باید منتظر معرفی آیپد پرو جدید با فیس‌آیدی نیز باشیم. با این همه محصولات متنوع، کمی عجیب به‌نظر می‌رسد که اپل بخواهد MacBook Air جدیدی را هم معرفی کند.اپل چگونه می‌تواند در یک مراسم ۲ ساعته از این همه محصول جدید رونمایی کند؟

مک بوک پرو 13 2017 اپل / macbook pro 13 2017 apple

اپل تاکنون صحبتی در رد یا تایید این شایعات و گمانه‌زنی‌ها مطرح نکرده است. البته لازم به‌ذکر است که مارک گورمن، از بلومبرگ و تحلیل‌گر معروف، مینگ‌چی کو‌، هر دو پیش‌بینی کرده‌اند که اواخر سال جاری میلادی، اپل نوت بوک جدیدی با قیمت ۹۹۹ دلار یا کمتر معرفی خواهد کرد. هیچ‌کدام از این دو نفر صحبتی از مک‌بوک‌ایر جدید مطرح نکرده‌اند.

با وجودی که سه سال از معرفی مک‌بوک‌ایر فعلی می‌گذرد و هنوز به‌روزرسانی قابل‌توجهی دریافت نکرده است؛ ولی هنوز هم یکی از محصولات محبوب اپل به‌شمار می‌رود. اگر اپل بخواهد مک‌بوک‌ایر جدیدی به بازار معرفی کند، انتظار می‌رود تغییرات شاخصی در آن داده باشد و تغییراتی در تراشه‌ی Broadwell آن شاهد باشیم و همچنین با نمایشگر رتینا به بازار عرضه شود. پیشتر گفته شده بود که اپل در جانشین مک بوک ایر از پردازنده کبی لیک ریفرش استفاده می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات