ویدیویی از گلکسی نوت 9 سامسونگ فاش شد

چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
هرچند سامسونگ هفته‌ی آینده گوشی هوشمند گلکسی نوت ۹ را رونمایی می‌کند، اما ویدیویی فاش شده که مشخصات این گوشی‌هوشمند را به روشنی نمایش می‌دهد.
تبلیغات

سامسونگ در نظر دارد تا نسل جدید فبلت خود را طی مراسمی که هفته‌ی آینده در شهر نیویورک برگزار می‌شود، رونمایی کند. در روزهای اخیر اخبار متعددی در رابطه با این گوشی هوشمند فاش شده که تقریبا تمام مشخصات ظاهری و سخت‌افزاری گلکسی نوت ۹ را فاش کرده است.

ساعاتی پیش ویدیویی منتسب به گلکسی نوت ۹ فاش شده که این گوشی هوشمند را می‌توان به روشنی در آن مشاهده کرد. در ویدیوی مورد نظر می‌توان به وضوح پنل پشت و جلوی گلکسی نوت ۹ مشکی رنگ را مشاهده کرد. نکته‌ای که در این ویدیو روشن است، طراحی محافظه‌ کارانه‌ی گلکسی نوت ۹ و تکرار زبان طراحی گلکسی نوت ۸ در نسل جدید است که البته با بهبود‌هایی همراه شده است.

البته نمی‌توان بصورت قاطع در مورد واقعی بودن نسخه‌ای که ویدیوی آن فاش شده، اظهار نظر کرد. موبایل فان که این ویدیو را فاش کرده، یک فروشگاه اینترنتی گوشی در کشور چین است. بنابر ادعای موبایل‌فان، ویدیوی فاش شده از گلکسی نوت ۹ برگرفته روابطی است که این کمپانی در قالب یک شبکه‌ی گسترده در سراسر کشور چین دارد.

همانطور که در این ویدیو مشاهده می‌کنید، حاشیه‌های بالا و پایین گلکسی نوت ۹ در مقایسه با نسل گذشته باریک‌تر شده است. همچنین باید به قرارگرفتن سنسور اثر انگشت در پایین نوار افقی مربوط به دوربین و سنسور‌های مربوط به آن اشاره کرد. سامسونگ برای تسهیل دسترسی به سنسور اثر انگشت، این سنسور را در قسمت مشخص شده قرار داده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات