الکامپ 24 آغاز به کار کرد

شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بیست‌وچهارمین دوره‌ی نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، صبح امروز با حضور معاون علمی رئیس‌جمهور و وزیر ارتباطات آغاز به‌کار کرد.
تبلیغات

مراسم افتتاحیه‌ی بیست‌وچهارمین دوره‌ی نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، صبح امروز با حضور محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدباقر اثنی عشری، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و وزیر ارتباطات و حمل‌و‌نقل جمهوری آذربایجان برگزار شد.

در سال‌های گذشته، لزوم دریافت بلیط برای ورود به نمایشگاه، باعث ازدحام جمعیت مقابل درهای ورودی می‌شد؛ از این رو در الکامپ ۲۴ برای جلوگیری از چنین مشکلی، یک سامانه‌ی ثبت‌نام الکترونیکی در نظر گرفته شده است، بدین ترتیب بازدیدکنندگان با ثبت‌نام در وب‌سایت iran-elecomp، دریافت کارت ورودی و سپس نشان دادن این کارت روی موبایل یا نسخه‌ی پرینت، می‌توانند به‌صورت رایگان و بدون صف وارد نمایشگاه شوند.

محمدجواد آذری جهرمی و محمدباقر اثنی عشری

به گفته‌ی رضا حیدری، مدیر اجرایی الکامپ ۲۴، رویداد امسال در فضایی بالغ بر ۲۷ هزار متر مربع برگزار می‌شود. براساس ادعای حیدری، بخش الکام‌استارز رشد قابل توجهی داشته، بدین ترتیب که متراژ غرفه‌های استارتاپی ۱۰۸ درصد و تعداد غرفه‌ها ۳۵ درصد افزایش پیدا کرده است.

در بیست‌وچهارمین دوره‌ی نمایشگاه Elecomp، برای نخستین‌بار رویدادی موسوم به الکام‌تاکز برگزار می‌شود که در آن صاحب‌نظران حوزه‌ی فناوری اطلاعات در قالب سخنرانی و پانل، به بحث و گفت‌وگو درباره‌ی مباحث روز ICT می‌پردازند. امسال برای رویداد الکام‌ترندز نیز یک سالن اختصاص داده شده است و در آن آینده‌ی فناوری زیر ذره‌بین قرار می‌گیرد.

افتتاح الکامپ 24

بیست‌وچهارمین دوره‌ی نمایشگاه الکامپ، از تاریخ ۶ تا ۹ مرداد در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و عموم مردم می‌توانند از ساعت ۱۰ تا ۱۸ به بازدید از آن بپردازند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات