لایحه صیانت و حفاظت از داده‌ های شخصی امروز در الکامپ 24 رونمایی می‌شود

شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷
مطالعه 1 دقیقه
براساس توییت محمدجواد آذری جهرمی، امروز در نمایشگاه الکامپ ۲۴، لایحه‌ی پیشنهادی «صیانت و حفاظت از داده‌های شخصی» رونمایی می‌شود.
تبلیغات

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت دوازدهم، طی توییتی اعلام کرد، امروز، همزمان با برگزاری افتتاحیه‌ی بیست‌وچهارمین دوره‌ی نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، از لایحه‌ی پیشنهادی «صیانت و حفاظت از داده‌های شخصی» نیز رونمایی خواهد شد.

در حالی که حدود دو ماه پیش، اتحادیه‌ی اروپا نیز در جهت حفاظت از حریم خصوصی کاربران، اجرای قانون حفاظت از داده‌ها یا GDPR را اجرایی کرد، حال به‌نظر می‌رسد که مسئولان کشورمان نیز به‌دنبال اجرای قانونی مشابه هستند. در توییت آذری جهرمی چنین آمده است: 

فردا با حضور برخی همتایان از سایر کشورها، نمایشگاه بین‌المللی الکامپ با محوریت حرکت به‌سمت ایران دیجیتال آغاز به کار خواهد کرد. رونمایی از لایحه‌ی مهم پیشنهادی «صیانت و حفاظت از داده‌های شخصی» با حضور رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس، بخش دیگری از برنامه‌های این نمایشگاه است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، لایحه‌ی «صیانت و حفاظت از داده‌های شخصی» را یک زیربنای قانونی استوار برای حمایت از حقوق بنیادی و اساسی مردم ایران می‌داند که پس از ماه‌ها بحث و بررسی آماده شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات