ال جی نشان تجاری ال جی وی 90 را در مکزیک ثبت کرد

چهارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
نشان تجاری تازه‌ی ال‌جی وی ۹۰ که به‌تازگی از سوی ال‌جی در مکزیک به ثبت رسیده است، نشان می‌دهد که این شرکت برنامه‌های بلندمدتی برای گوشی‌های سری وی دارد.
تبلیغات

به‌نظر می‌رسد ال‌جی برنامه‌های بلندمدتی برای گوشی‌های پرچمدار سری وی خود در سر دارد. ابتدای ماه جاری میلادی، این شرکت کره‌ای سازنده‌ی لوازم الکترونیکی، نشان تجاری ال‌جی وی ۹۰ (LG V90) را در مکزیک به ثبت رساند. با ثبت این نشان تجاری چند گمانه‌زنی مختلف مطرح می‌شود. اول آنکه برنامه‌های ال‌جی برای گوشی‌های سری وی، اهدافی بلندمدت به‌حساب می‌آیند و با توجه به آنکه انتظار می‌رود ال‌جی وی ۴۰ در سال جاری عرضه شود، چند سالی طول می‌کشد تا این شرکت محصولی را با نام وی ۹۰ روانه‌ی بازار کند. در غیر این صورت، از آنجایی که نام موردنظر در مکزیک ثبت شده است، احتمالا شرکت دیگری در آن کشور وجود دارد که در نهایت از این نشان تجاری بهره خواهد گرفت.

LG V90

احتمال دیگر این است که ال‌جی، دستگاهی دیگر به‌غیر از گوشی هوشمند را با نام ال‌جی وی ۹۰ عرضه کند. نشان تجاری موردبحث برای محصولات کلاس ۹ به ثبت رسیده است؛ بدین معنی که طیف وسیعی از دستگاه‌های ارتباطات همراه که تنها محدود به گوشی‌های هوشمند نیست، ذیل این کلاس قرار می‌گیرند. در واقع تلویزیون‌ها، هدست‌ها، دستگاه‌های ضبط AV و باتری‌های گوشی موبایل همگی به‌عنوان زیرشاخه‌های این کلاس دسته‌بندی می‌شوند.

ال‌جی در ماه ژانویه اعلام کرد که از این پس دیگر به زمان‌بندی سالانه برای عرضه‌ی گوشی هوشمند جدید پایبند نخواهد بود. بنابراین، هرچند تا سال گذشته شاهد عرضه‌ی گوشی‌های سری وی در نمایشگاه ایفا در برلین بودیم، احتمال دارد همان‌طور که ال‌جی، جی ۷ تین‌کیو را در نمایشگاه MWC امسال معرفی نکرد، در ایفای پیش‌رو نیز شاهد رونمایی از نسل بعدی سری وی نباشیم. براساس شایعات، ال‌جی جی ۴۰ که با اسم رمز استورم در حال توسعه است، گوشی هوشمندی با پنج دوربین خواهد بود؛ سه دوربین در پشت و دو دوربین در قسمت جلو.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات