افزایش ۱۹۵ درصدی درآمد دولت پس از اجرای رجیستری

چهارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
بر اساس گزارش مدیرکل فناوری اطلاعات ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، درآمد دولت با اجرای طرح رجیستری گوشی‌های موبایل ۱۹۵ درصد افزایش یافته است.
تبلیغات

حمیدرضا دهقانی‌نیا اعلام کرد که درآمد دولت از اجرای طرح ثبت مشخصات تلفن همراه (رجیستری) نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۹۵ درصد افزایش یافته است.

بر اساس گزارش وی، درآمد دولت از مهرماه سال ۹۵ تا خرداد ماه سال گذشته و نیز از مهرماه سال گذشته تا خرداد سال جاری از ۷۱۵۰ میلیارد ریال به ۲۱ هزار میلیارد ریال افزایش یافته که بیانگر رشد ۱۹۵ درصدی است.

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز همچنین اعلام کرد که طرح رجیستری علاوه‌بر گوشی‌های موبایل در مورد دیگر تجهیزاتی که از پروتکل‌های ارتباطی استفاده می‌کنند، گسترش می‌یابد. یک سری نقاط ثبات در طرح مدنظر است که پس از ثبات در این نقاط براساس اولویت‌بندی نسبت به رجیستری کالاهای دوم و سوم اقدام می‌‌شود.

دهقانی‌نیا همچنین در مورد واردکنندگان متخلف موبایل با ارز دولتی گفت که از طریق طرح رجیستری اطلاعات متخلفان به‌دست آمد و اکنون این اطلاعات در اختیار سازمان تعزیرات است که این سازمان پرونده‌ها را بررسی و براساس مستندات حکم مقتضی را صادر می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات