مشخصات آنر نوت 10 در TENAA رؤیت شد

دوشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
آنر نوت ۱۰ که قرار است به‌زودی رونمایی شود، در فهرست رگولاتوری چین یعنی TENAA ظاهر شده و مشخصات آن پیش از رونمایی رسمی معلوم شد.
تبلیغات

آنر در تدارک رونمایی از نوت ۱۰ در روز سه‌شنبه است. برخی مشخصات این گوشی مانند صفحه‌ی Amoled و تراشه‌ی کرین ۹۷۰ پیش‌تر افشا شده بودند؛ اما حالا فهرست کامل مشخصات Honor Note 10 توسط رگولاتوری چینی TENAA منتشر شده است.

فبلت جدید مانند نمونه‌ی کوچکتر خود، آنر ۱۰ به دوربین دوگانه‌ی ۱۶ + ۲۴ مگاپیکسلی مجهز است و سنسور ۲۴ مگاپیکسلی آن از نوع مونوکروم یا سیاه و سفید است.

نمایشگر این فبلت ۶.۹۵ اینچی با رزولوشن HD پلاس یعنی ۲,۲۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است و رم دستگاه از نوع ۶ یا ۸ گیگابایتی خواهد بود. آنر نوت ۱۰ با حافظه‌ی داخلی ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد و امکان استفاده از کارت حافظه با بیشینه‌ی ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت نیز وجود دارد.

هرچند ترکیب سنسور به‌کاررفته در دوربین اصلی نوت ۱۰ همان ترکیب آنر ۱۰ است، دوربین سلفی این دستگاه متفاوت بوده و ۱۳ مگاپیکسلی است و احتمالا با قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی متعددی شامل حالت پرتره‌ی بهتر به کمک یادگیری ماشین مجهز خواهد بود.

آنر نوت ۱۰ که از لحاظ اندازه یک فبلت واقعی است، ۱۷۷ میلیمتر طول و ۸۶ میلیمتر عرض داشته و وزن آن به ۲۰۳ گرم می‌رسد. فبلت مورد بحث، در بخش نرم‌افزار با جدیدترین نسخه‌ی EMUI بر پایه‌ی اندروید اوریو و قابلیت GPU توربو عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات